Перегляд за Автор "Четверик, В."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДо питання маркованості в контексті морфології(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство, 2024-05-23) Четверик, В.У розвідці розглядається питання маркованості в контексті морфології. The paper provides an overview of the issue of ‘markedness’ in morphological contexts.
- ДокументДо питання імплементації елементів предметно-мовного інтегрованого навчання в умовах ЗВО: мета та зміст(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2024-03-27) Четверик, В.У розвідці представлено аналіз предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) в умовах вищої освіти; розглянуто основні переваги та недоліки зазначеної методики; висвітлено значення імплементації елементів методики CLIL для підвищення ефективності навчання у ЗВО. The article analyses Content and Language Integrated Learning (CLIL) in higher education, exploring its key advantages and disadvantages. The significance of integrating elements of the CLIL methodology to enhance teaching effectiveness in higher education institutions is emphasized.
- ДокументПерспективи інтеграції ресурсів зі штучним інтелектом (AI Resources) у процес навчання іноземної мови(Горлівський інститут іноземних мов ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет", 2024-04-19) Четверик, В.У статті досліджується інтеграція ресурсів штучного інтелекту у вивчення іноземної мови. The paper explores the integration of Artificial Intelligence resources in Foreign Language Learning.
- ДокументРозвиток лексичних навичок здобувачів ЗВО з використанням лінгвістичних корпусів(Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2024-05-16) Четверик, В.У розвідці оглядово проаналізовано лінгвістичні корпуси, їхні функціональні можливості та лінгводидактичний потенціал у контексті іншомовної підготовки з метою розвитку лексичних навичок серед здобувачів ЗВО. Додатково наведені базові приклади потенційних завдань / форм роботи з використанням лінгвістичних корпусів, які можуть бути використані в межах дисциплін, які орієнтовані на іншомовну комунікативну підготовку. The article examines linguistic corpora, exploring their functional capabilities and didactic potential for foreign language training to enhance lexical skills among higher education students. Additionally, it provides basic examples of tasks and forms of work utilizing linguistic corpora, applicable within disciplines focused on foreign language communicative training.
- ДокументСпівпозиція як активний засіб актуалізації компаративних форм в площині поезії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Четверик, В.В статті розглянуто співпозицію компаративних форм, яка використовується поетами для передачі ідеї більш високого ступеня насиченості прояву ознаки в об‘єкті, що включає у своє семантичне поле не просто ознаку, а його найвищу точку інтенсифікації. Співпозиція регулярно «експлуатується» поетами як один із способів актуалізації граматичного та естетичного (експресивного) потенціалу мовних одиниць, зокрема, прикметників. Насамперед цей процес зумовлений граматичними властивостями цієї частини мови та її взаємодією з іншими частинами мови, здатністю підлаштовуватися під мовне (граматичне) оточення, історичною спорідненістю прикметника й іменника. The article examines the composition of comparative forms used by poets to convey the idea of a higher degree of saturation of the manifestation of the feature in the object, which includes in its semantic field not the feature, but its highest point of intensification. The juxtaposition is regularly 'exploited' by poets as one of the ways of actualizing the grammatical and aesthetic (expressive) potential of linguistic units, in particular, adjectives. First of all, this process is conditioned by the grammatical properties of this part of speech and its interaction with other parts of speech, its ability to adjust to the linguistic (grammatical) The adjective and the noun are historically related to each other.
- ДокументЦифрова трансформація іншомовної освіти: технології штучного інтелекту(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Гуліч, О.; Четверик, В.У розвідці розглядається цифрова трансформація іншомовної освіти та технології штучного інтелекту в цьому процесі. This paper explores the digital transformation in foreign language education and the role of artificial intelligence technologies in this process.
- ДокументІнтеграція інструментів зі штучним інтелектом у викладання іноземних мов(Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, 2024-06-04) Четверик, В.У статті розглядається інтеграція інструментів штучного інтелекту у викладання іноземних мов. The paper explores the integration of artificial intelligence tools in foreign language teaching.