Перегляд за Автор "Черняк, К."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСТЕПЕНЕВА ФУНКЦІЯ ЯК ЗАСІБ ЧИСЕЛЬНОГО ОПИСУ ФІЗИЧНИХ ПРОЦЕСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Черняк, К.; Юрченко, О.У роботі показано застосування степеневої функції, як математичного апарату для опису фізичних законів в галузі оптики, яка вивчає поведінку, властивості світла та його взаємодію з навколишнім середовищем в процесі вивчення фізики. Степенева функція утворюється при математичному описі фізичних явищ у їх сукупному зв’язку. Математична формула ускладнюється за потреби більшої деталізації функціонального опису фізичного явища або з урахуванням особливих властивостей кожної складової, що виявляється після проведення низки експериментів. Застосування степеневих функцій для функціонального опису фізичних явищ має ряд переваг завдяки аналітичним властивостям степеневих функцій. Степенева функція безперервна і необмежено диференційована у всіх точках, поблизу яких вона визначена. The work shows the application of the power function as a mathematical device for describing physical laws in the field of optics, which studies the behavior, properties of light and its interaction with the environment in the process of studying physics. A power function is formed during the mathematical description of physical phenomena in their collective relationship. The mathematical formula is complicated by the need for a more detailed functional description of a physical phenomenon or taking into account the special properties of each component, which is revealed after conducting a series of experiments. The use of power functions for the functional description of physical phenomena has a number of advantages due to the analytical properties of power functions. A power function is continuous and infinitely differentiable at all points near which it is defined.
- ДокументХ. Д. Алчевська про вимоги до вчителя(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Черняк, К.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто педагогічні погляди Христини Данилівни Алчевської, які досить актуальні для сучасних педагогів та учнів. Більшість вчителів зараз використовує їх та слідує ним, завдяки чому мають тісний контакт з дітьми, багато з яких не бояться казати власну думку, йдуть на заняття з задоволенням. І чим більше педагогів, будуть використовувати педагогічні погляди Христини Алчевської в своїй роботі, тим більше буде розумних дітей, які полюбляють вчитися та навіть, коли закінчать школу, будуть пам’ятати тих, хто їм дав багато знань, умінь та навичок. The article deals with the pedagogical views of Khrystyna Alchevska, which are quite relevant for modern teachers and students. Most teachers nowadays use them and follow them, thanks to which they have close contact with children, many of whom are not afraid to speak their minds, go to classes with pleasure. And the more teachers will use the pedagogical views of Khrystyna Alchevska in their work, the more intelligent children who love to learn and even when they graduate from school, they will remember those who gave them a lot of knowledge, skills and abilities.
- ДокументІван Неклюдов: шлях до науки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Черняк, К.; Пономарьова, Н.В статті розглянуто професійний шлях І. М. Неклюдова, випускника фізико-математичного факультету ХНПУ імені Г. С. Сковороди, доктора фізико-математичних наук, професора, академіка НАН України, заслуженого діяча науки і техніки України – одного із найвидатніших вітчизняних фізиків світового рівня. The article deals with the professional path of I. Neklyudov, a graduate of the Faculty of Physics and Mathematics of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Doctor of Physical and Mathematical Sciences, Professor, Academician of the National Academy of Sciences of of Ukraine, Honored Worker of Science and Technology of Ukraine – one of the most prominent national physicists of the world level.
- ДокументІСТОРИЧНІ ЗАДАЧІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Сіра, І.; Басенко, О.; Кравцова, М.; Черняк, К.У тезах розглянуто важливість використання історичних задач на уроках математики та їх приклади. The theses consider the importance of using historical problems in mathematics lessons and their examples.