Перегляд за Автор "Чернушенко, А. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСтратегічні напрями профілактики наркотичної залежності учнівської молоді в закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-21) Кабусь, Н. Д.; Чернушенко, А. В.Автором розглянуті стратегічні напрями попередження розвитку залежності від наркотичних речовин серед учнів закладів загальної середньої освіти. Профілактична діяльність серед учнівської молоді дає найкращий результат, адже більшість залежних людей вирішує вперше спробувати наркотичні речовини у юнацькому віці. The author considered the strategic directions of preventing the development of addiction to of narcotic substances among students of general secondary education institutions. Preventive activities among school youth give the best result, because most addicts decide to try for the first time narcotic substances in youth.
- ДокументСУТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З ПРОФІЛАКТИКИ НАРКОТИЧНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ СТАРШИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Чернушенко, А. В.У публікації розглянуто особливості роботи соціального педагога з профілактики наркотичної залежності старших школярів у закладах загальної середньої освіти. Зазначено, що основний акцент повинен ставитись на первинній превентивній профілактиці, що має спрямовуватись на підтримку та розвиток умов, що сприяють становленню свідомої цілеспрямованої особистості молодої людини, яка усвідомлює особисту відповідальність за власну життєдіяльність і позивний внесок у розвиток суспільства, є соціально активною, здатна об’єднувати зусилля задля вирішення важливих суспільних завдань й воднораз дбає про своє здоров’я, здатна протидіяти впливу несприятливих факторів соціального середовища. Результати впровадження елементів соціально-педагогічної технології в роботу зі старшими школярами підтверджують ефективність запропонованих заходів з метою профілактики наркотичної залежності молоді. Такий підхід сприяє формуванню здорового способу життя, розвитку соціально-емоційної компетентності та забезпеченню безпеки та благополуччя молоді. The publication examines the specifics of the social pedagogue's work in the prevention of drug addiction among senior schoolchildren in institutions of general secondary education. It is noted that the main emphasis should be placed on primary preventive prevention, which should be aimed at supporting and developing conditions that contribute to the formation of a conscious purposeful personality of a young person who is aware of personal responsibility for his own life activities and a significant contribution to development of society, is socially active, is able to join efforts to solve important social tasks and at the same time cares about his health, is able to counteract the influence of adverse factors of the social environment. The results of the introduction of elements of socio-pedagogical technology in work with senior schoolchildren confirms the effectiveness of the proposed measures aimed at preventing drug addiction among young people. This approach contributes to the formation of a healthy lifestyle, the development of social-emotional competence, and ensuring the safety and well-being of young people.
- ДокументТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З ПРОФІЛАКТИКИ НАРКОТИЧНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ СТАРШИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Чернушенко, А. В.У публікації проаналізовано роботу соціального педагога з профілактики наркотичної залежності старших школярів у закладах загальної середньої освіти. Зазначено, що ефективними у профілактиці наркотичної залежності є використання ігор та тренінгів. З метою формування мотивації здорового способу життя та ціннісної орієнтації, що виключає вживання наркотичних речовин на мотиваційно-ціннісному етапі запропоновано проведення тренінгових занять та заходів. The publication analyses the work of a social pedagogue in the prevention of drug addiction of senior pupils in general secondary education institutions. It is noted that the use of games and trainings is effective in the prevention of drug addiction. In order to form the motivation for a healthy lifestyle and value orientation that excludes the use of drugs at the motivational and value stage, it is proposed to conduct training sessions and events.