Перегляд за Автор "Чередниченко, С. Р."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМОБІЛЬНИЙ ЗАСТОСУНОК ЯК ЕЛЕКТРОННИЙ ОСВІТНІЙ РЕСУРС В НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ СТАРШИХ КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Шакуров, Є. О.; Чередниченко, С. Р.Освітній процес школярів на уроках інформатики важко уявити без використання інформаційних технологій, таких як електронна дошка, комп’ютер, але разом з цим все частіше впроваджуються у навчальний процес планшети та мобільні девайсі. Використання мобільних застосунків має ряд переваг, які доводять актуальність впровадження такого виду навчання. Перевагами є можливість дистанційного використання, гейміфікація, індивідуальне навчання, візуалізація освітнього матеріалу та інтерактивність завдань. Є і недоліки, як наприклад невеликий екран, малий об’єм пам’яті та доступ до інших відволікаючих увагу застосунків. Для того, щоб мобільний додаток використовувати в освітньому процесі, він має відповідати деяким вимогам, таким як компактність, доступність, легка зміна навчального матеріалу вчителем, комплексність, яка включає теоретичні матеріали, практичні завдання та оцінку знань. Згідно з досліджень, зараз існує мало мобільних застосунків, які могли б використовуватися у навчанні школярів. Тому перед вчителем стає завдання самостійно створити мобільний застосунок для якісного навчального процесу під час уроку та для самостійного навчання. It is difficult to imagine the educational process of students in computer science lessons without the use of information technologies, such as electronic boards, computers, but at the same time tablets and mobile devices are increasingly introduced into the educational process. The use of mobile applications has a number of advantages that prove the relevance of the introduction of this type of training. The advantages are the possibility of distance use, gamification, individual learning, visualization of educational material and interactivity of tasks.
- ДокументРозробка мобільного застосунку для навчання інформатики учнів профільної школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Чередниченко, С. Р.У кваліфікаційній роботі розглянуто роль мобільних навчальних додатків у вивченні інформатики учнями профільної школи, виявлено особливості навчання використовуючи мобільні технології та встановлено необхідність розробки мобільного навчального застосунку для відпрацювання теоретичного матеріалу та практичних навичок, сформульовано основні вимоги до такої програми, висвітлено особливості та інструменти мови програмування Java, необхідні для реалізації функцій додатку, що розробляється, здійснено практичну реалізацію програми мовою Java у середовищі Android Studio, висвітлено етапи розробки проекту, описано його основні класи та їх структуру, наведено відповідні подійні процедури та описано функціонал розробленої програми, наведено види роботи із ним та методичні рекомендації з прикладами на окремих етапах уроків інформатики у 10 класі, висвітлено результати експериментального впровадження мобільного застосунку у навчання учнів інформатики. The role of mobile educational applications in study of computer science by students of the profile school, features are revealed learning using mobile technology and identified a need development of a mobile educational application for theoretical practice material and practical skills, the basic requirements for such are formulated programs, highlights the features and tools of the Java programming language, necessary to implement the functions of the application being developed practical implementation of the program in Java in Android Studio,the stages of project development are covered, its main classes and their structure are described, the corresponding event procedures are given and the functionality of the developed one is described programs, types of work with it and methodical recommendations with examples are given at some stages of computer science lessons in 10th grade, the results are highlighted experimental implementation of a mobile application in student learning computer science.
- ДокументСИСТЕМА БУДИНКУ МУЛЬТИРУМ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Чередниченко, С. Р.; Яциніна, Н. О.В статті йдеться мова про «Розумний будинок» - автоматизовану інтелектуальну систему, створену з метою управління інженерними елементами і системами приміщення. Мультирум - це система розподілу звуку і відео, що охоплює велику кількість окремих приміщень, від віталень і спалень до кухні, ванни, комори, і навіть присадибної ділянки в залежності від бажань мешканця. Немає необхідності установки комплекту апаратури в кожній кімнаті: досить одного. Більш того: ні в одному з приміщень з охоплених системою не видно ні проводів, ні корпусних колонок. Кабелі Multiroom заздалегідь прокладені в стінах, а вбудовані акустичні системи видають свою присутність хіба що круглими або прямокутними віконцями сітчастих грилів, вбудованих урівень в підвісну стелю або стіни. Мультірум - це «система-невидимка», «звук нізвідки»! На очах залишається тільки те, що ховати немає сенсу - дисплеї (скажімо, що висить на стіні плазма) і витончені, компактні панелі управління системи мультирум. Отже, принадність системи мультирум в тому, що: можна повністю контролювати всю аудіо і відео-систему будинку одним пультом керування. В статье идет речь об «Умном доме» - автоматизированной интеллектуальной системе, созданной с целью управления инженерными элементами и системами помещения. Мультирум - это система распределения звука и видео, охватывающая большое количество отдельных помещений, от гостиных и спален до кухни, ванной, кладовой, а также приусадебного участка в зависимости от желаний жителя. Нет необходимости установки комплекта аппаратуры в каждой комнате: достаточно одного. Более того: ни в одном из помещений, охваченных системой, не видно ни проводов, ни корпусных колонок. Кабели Multiroom заранее проложенные в стенах, а встроенные акустические системы выдают своё присутствие разве что круглыми или прямоугольными окошками сетчатых грилей, встроенных заподлицо в подвесной потолок или стены. Мультирум - это «система-невидимка», «звук ниоткуда»! На виду остаётся только то, что прятать нет смысла - дисплеи (скажем, висящая на стене плазма) и изящные, компактные панели управления системы мультирум. Итак, прелесть системы мультирум в том, что: можно полностью контролировать всю аудио и видео-систему дома одним пультом управления.