Перегляд за Автор "Чень, Цзін"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИТOКИ СТAНOВЛEННЯ НAРOДНOГO ТAНЦЮ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ І КУЛЬТУРИ КИТАЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Чень, ЦзінУ тeзaх нa oснoвi aнaлiзу iстoрикo-пeдaгoгiчних прaць рoзкритo витoки стaнoвлeння китaйськoгo нaрoднoгo тaнцю. Aвтoрoм прoaнaлiзoвaнo хoрeoгрaфiчнe мистeцтвo в культурi й oсвiтi Китaю. Пoлiфункцioнaльнa мoтивaцiя китaйськoгo нaрoднoгo тaнцю знaхoдить свoє виявлeння у рiзних сфeрaх. Рoзкритo культурoзнaвчий aспeкт китaйськoгo нaрoднoгo тaнцю нa тлi iстoричних дoслiджeнь тa мистeцтвoзнaвствa. Based on the analysis of historical and pedagogical works, the origins of the formation of Chinese folk dance have been revealed in the work. The author has analyzed choreographic art in the culture and education of China. Polyfunctional motivation of Chinese folk dance finds its revelation in various spheres. The cultural aspects of Chinese folk dance on the background of historical researches and art studies have been exposed.
- ДокументПатріотичне виховання учнів молодших класів експериментальних шкіл в КНР засобами народних танців(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Чень, ЦзінУ дисертації вперше подано цілісний аналіз проблеми патріотичного виховання учнів молодших класів експериментальних шкіл в КНР засобами народних танців. вивчено позитивний досвід патріотичного виховання учнів молодших класів експериментальних шкіл в КНР засобами народних танців (вивчення й переосмислення культурної спадщини; застосування соціокультурного підходу до теоретичного і практичного формування культури патріотизму; врахування етнічної специфіки, регіональних особливостей, утвердження системи національних цінностей; відповідність нормативно-правової бази викликам сучасності; оптимізація молодіжної політики). З’ясовано особливості патріотичного виховання учнів молодших класів експериментальних шкіл в КНР засобами народних танців (діяльність шкіл ґрунтується на основі педагогіки співробітництва, людиноцентризму, стимулювання інтересу до історичної та культурної спадщини, формування усвідомлення себе членом колективу, взаємозв’язку різних напрямів виховання, виховання найкращих моральних рис китайського характеру тощо). Обґрунтовано напрями імплементації з досвіду патріотичне виховання учнів молодших класів експериментальних шкіл в КНР засобами народних танців та можливості його творчого застосування в українську систему початкової освіти. As a result of the research conducted by the dissertation for the first time a comprehensive study of the problem of patriotic education of junior students of experimental schools in China by means of folk dances. Рositive experience of patriotic education of junior students of experimental schools in China by means of folk dances (study and rethinking of cultural heritage. Аpplication of sociocultural approach to theoretical and practical formation of patriotism culture; taking into account ethnic specifics, regional peculiarities; bases for modern challenges; optimization of youth policy). Тhe peculiarities of patriotic education of junior students of experimental schools in China by means of folk dances are clarified. the best moral traits of Chinese character, etc.). Тhe directions of implementation from the experience of patriotic education of junior students of experimental schools in China by means of folk dances and the possibility of its creative application in the Ukrainian system of primary education are substantiated.
- ДокументРОЗВИТОК ПАТРІОТИЗМУ В ДІТЕЙ У КНР(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Жерновникова, О. А.; Чень, ЦзінУ статті розглядаються загальні та специфічні підходи до проблем патріотичного виховання дітей в Китаї. Авторами зазначено, що вирішення проблем патріотичного виховання вимагає не тільки теоретичного опрацювання, але й відповідного програмного забезпечення, що ґрунтуються на громадянській позиції та патріотичному настрої. The article considers general and specific approaches to the problems of patriotic upbringing of children in China. The authors note that solving the problems of patriotic education requires not only theoretical elaboration, but also appropriate software based on civic position and patriotic mood.