Перегляд за Автор "Чекардін, Ю. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСУЧАСНЕ УКРАЇНСЬКЕ МИСТЕЦТВО ЯК ФОРМА СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ НА ШЛЯХУ ДО ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ(Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2016-04-22) Чекардін, Ю. М.У статті висвітлюється тема сучасного українського мистецтва як форми соціальної комунікації на шляху до євроінтеграції. Порушені питання збереження традицій, розуміння цінностей художнього спадку, тяги до експерименталізму, оновлення мови мистецтва, насичення репертуару світовою класикою та сучасними художніми здобутками; орієнтації на нові, ідеологічно вільні типи організації художнього життя, нових явищах (перформанс, хепенінг, інсталяції та ін.); прагнення увійти у світовий художній контекст при збереженні національної культури. В статье освещается тема современного украинского искусства как формы социальной коммуникации на пути к евроинтеграции. Затронуты вопросы сохранения традиций, понимания ценности художественного наследия, тяги к экспериментализму, обновления языка искусства, насыщения репертуара мировой классикой и современными художественными достижениями; ориентации на новые, идеологически свободные типы организации художественной жизни, новых явлений (перформанс, хэппенинг, инсталляции и др.), стремления войти в мировой художественный контекст при сохранении национальной культуры. The article highlights the theme of modern Ukrainian art as a form of social communication, the path to European integration. The issues of preservation of traditions, understanding the value of artistic heritage, the thrust to experimentalism, updating the language of art, the saturation of the repertoire of world classics and modern artistic achievements; focus on new, ideologically loose types of organization of artistic life, new events (performance, happening, installation, etc.); the desire to enter into the global art context, while preserving the national culture.
- ДокументТеорія і практика образотворчого мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Азаркіна, М. А.; Алтухова, А. В.; Чаус, Д. В.; Чекардін, Ю. М.; Паньок, Т. В.Монографія присвячена образотворчому мистецтву і художній освіті в рамках навчального ІІІ курсу студентів факультету мистецтв ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Монографія побудована з циклу лекцій, що дозволяють показати складну картину творчого процесу, який базується перш за все на академічних засадах та кропіткої, щоденної праці художника. Розроблені лекції поєднується з практичними заняттями, що розширює уявлення студентів про різноманітність засобів та творчих рішень. Цикл лекцій з історії мистецтва ознайомлює з різними національними школами, стилями, течіями, творчими особистостями. Історія мистецтв є теорією до практичних занять зі спеціальних дисциплін. Тому вивчення студентами історії мистецтва дає необхідний обсяг теоретичних знань зокрема в живописі, графіки, скульптурі, декоративно-прикладному мистецтві і т. ін. Викладання курсу будується на аналізі ідейного змісту, на художніх засобах виразу найкращих взірців мистецтва різних епох. The monograph is dedicated to visual art and art education in the third year of study for students of the Faculty of Arts of the Karaganda National Pedagogical University. С. Skovoroda. It consists of a cycle of lectures allowing to show a complex picture of creative process based on academic principles and painstaking everyday work of an artist. The developed lectures are combined with practical exercises, which broaden the students' understanding of the diversity of means and creative solutions. The History of Art lecture series introduces students to different national schools, styles. The History of Art lecture series introduces you to different national schools, styles, movements and creative personalities. The History of Art is a theory for the practical study of special disciplines. Therefore, history of art provides students with the necessary amount of theoretical knowledge, especially in painting, graphic arts, sculpture, decorative and applied arts, etc. The course is based on the analysis of ideological content, on artistic means of expression of the best samples of art of different epochs.