Перегляд за Автор "Цінь, Шен"
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІЇ ВИЩОЇ ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ У ЗВО КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Пей, Чжиюн; Цінь, ШенМодернізація вищої художньої освіти веде до посилення її функцій. Тож в умовах інноваційного розвитку вищої освіти трансформуються також і її функції. в статті досліджено функції вищої художньої освіти у ЗВО КНР. Modernization of higher art education leads to strengthening of its functions. Therefore, in the conditions of innovative development of higher education, its functions are also transformed. the article examines the functions of higher art education in Chinese higher education institutions.
- ДокументОсобливості змісту підготовки вчителя музичного мистецтва в КНР(Національний університет водного господарства та природокористування, 2021-05-13) Цінь, Шен; Іонова, О. М.У тезах висвітлюються особливості змісту підготовки вчителя музичного мистецтва в КНР. В тезисах освещаются особенности содержания подготовки учителя музыкального искусства в КНР. The theses cover the peculiarities of the content of music teacher training in China
- ДокументРозвиток ідей музичного виховання в педагогічних концепціях Е. Жак-Далькроза і З. Кодая(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра, 2021-03-31) Чжан, Ян; Цінь, ШенУ статті представлено характеристику музично-педагогічних концепцій Е. Жак-Далькроза і З. Кодая. Визначені основні ідеї означених концепцій : пластична імпровізація (імпровізоване створення рухових художніх образів підмузику),опора на народну музику, виховання музичної культури дітей через активний розвиток їх музичних здібностей. В статье представлена характеристика музыкально-педагогических концепций Э. Жак-Далькроза и С. Кодая. Определены основные идеи указанных концепций: пластическая импровизация (импровизированное создания двигательных художественных образов под музыку), опора на народную музыку, воспитание музыкальной культуры детей через активное развитие их музыкальных способностей. The article presents the characteristics of musical and pedagogical concepts of E. Jacques-Dalcroze and Z. Koday. The main ideas of these concepts are identified: plastic improvisation (improvised creation of motor artistic images of sub-music), reliance on folk music, education of children's musical culture through the active development of their musical abilities.
- ДокументСУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ УКРАЇНИ ТА КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Цінь, ШенУ публікації розглянуто загальнокультурну компетентністіь у процесі підготовки майбутніх педагогів, яка представляє собою оволодіння певними компетентностями, серед яких: бути відповідальним, уміти працювати в колективі та домовлятися, пристосовуватись до життя у полікультурному середовищі. Проаналізовано освітні програми педагогічних університетів та університетів, які готують педагогів в Україні та КНР, серед них Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Національний університет «Києво-Могилянська академія», Східно-китайський педагогічний університет, Міжнародний університет SIAS та інші. Підкреслено, що формування загальнокультурної компетентності майбутніх педагогів є одним із пріоритетних напрямів цих закладів освіти. The publication examines general cultural competence in the process of training future teachers, which represents the mastery of certain competencies, including: to be responsible, to be able to work in a team and negotiate, to adapt to life in a multicultural environment. The educational programs of pedagogical universities and universities that train teachers in Ukraine and the People's Republic of China were analyzed, among them Kharkiv National Pedagogical University named after H. S. Skovoroda, Kyiv-Mohyla Academy National University, East China Pedagogical University, SIAS International University and others. It is emphasized that the formation of general cultural competence of future teachers is one of the priority directions of these educational institutions.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Смолянюк, Н. М.; Цінь, Шен; Пасічник, М. М.У публікації досліджено формування загальної культури молодшого школяра. Зазначено, що необхідною складовою процесу формування загальної культури молодшого школяра має стати створення умов для розкриття соціального і загального змісту норм моралі, усвідомлення загальнолюдських цінностей, засвоєння художньо-естетичних знань тощо. Форми навчальної діяльності, методи, прийоми навчання молодших школярів та зміст навчальних предметів – усе це в оптимальному поєднанні буде сприяти створенню підвалин для формування загальної культури особистості. The article examines the formation of the general culture of junior schoolchildren. It is noted that a necessary component of the process of forming the general culture of junior schoolchildren should be the creation of conditions for the disclosure of social and general content of moral norms, awareness of universal values, mastering artistic and aesthetic knowledge, etc. Forms of educational activity, methods, techniques of teaching junior pupils and content of academic subjects - all this in an optimal combination will contribute to the creation of the basis for the formation of a general culture of the individual.