Перегляд за Автор "Цікало, Д. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ТРЕНАЖЕРІВ ПІД ЧАС ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИКДАДАННІ ХІМІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Кириченко, В. В.; Ноздрачова, Д. П.; Цікало, Д. А.Спираючись на власний досвід, автори роботи констатують, що дистанційне навчання у школі це не просто робота в режимі онлайн з учнями та підтримка дистанційної платформи, це постійний живий процес взаємодії та комунікації учителя з учнями. Так, наприклад, урок з хімії має бути насиченим і продуктивним, незважаючи на форму проведення. Він має містити теоретичний матеріал, поданий у доступній наочній формі, експериментальну складову та етап засвоєння знань і умінь. Зараз, в епоху інформатизації освіти, з'являються свої переваги і додаткові широкі можливості використання онлайн-сервісів, де є маса ресурсів для створення електронних завдань. Одним з потужних сервісів є «LearningApps», який дозволяє створювати завдання різного виду та наповнення, допомагає не просто візуалізувати процес навчання, а зробити його більш інформаційним та інтерактивним. Based on their own experience, the authors of the work state that distance learning at school is not just working online with students and supporting a remote platform, it is a constant live process of interaction and communication between the teacher and students. So, for example, a lesson in chemistry should be rich and productive, regardless of the form of conducting it. It should contain theoretical material presented in an accessible visual form, an experimental component and a stage of acquiring knowledge and skills. Now, in the era of informatization of education, there are advantages and additional wide possibilities of using online services, where there are a lot of resources for creating electronic tasks. One of the powerful services is "LearningApps", which allows you to create tasks of various types and content, helps not only to visualize the learning process, but to make it more informative and interactive.
- ДокументФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ВІРТУАЛЬНОГО ХІМІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Цікало, Д. А.Кваліфікаційна робота розглядає актуальні проблеми формування інформаційно-цифрової компетенції учнів під час хімічного експерименту. Проаналізовано різноманітні віртуальні лабораторії та способи їх використання під час хімічного експерименту. Також висвітлено ефективні способи формування компетентності у навчальному процесі. Розроблено дидактичні матеріали з використанням віртуальних лабораторій. Дидактичні матеріали та результати дослідження можуть бути корисні для педагогів які викладають предмети природничо-математичного циклу. The qualification work considers topical problems of students’ information and digital competence formation during a chemical experiment. Various virtual laboratories and ways of using them during a chemical experiment are analyzed. Effective ways of forming competency in the educational process are also highlighted. Didactic materials using virtual laboratories have been developed. Didactic materials and research results can be useful for educators teaching subjects of the natural and mathematical cycle.