Перегляд за Автор "Цзі, Іпін"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КНР(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Цзі, ІпінУ статті визначено суть поняття «цифрова компетентність» та компоненти її формування: мотиваційно-особистісний, когнітивний, діяльнісний та рефлексійно-оцінний. Зазначені компоненти цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін мають формуватися з урахуванням специфіки професійної діяльності та відповідних засобів навчання. The article defines the essence of the concept of «digital competence» and the components of its formation: motivational-personal, cognitive, activity and reflection-evaluation. These components of digital competence of future teachers of art disciplines should be formed taking into account the specifics of professional activities and appropriate teaching aids.
- ДокументФOРМУВAННЯ ПIЗНAВAЛЬНOГO IНТEРECУ CТУДEНТIВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Цзі, Іпін; Чень, ХуейхуейУ тезах нa ocнoвi aнaлiзу нaукoвoї лiтeрaтури розкрито суть дефініції «пізнавальний інтерес» як підґрунтя фoрмувaння твoрчoгo кoмпoнeнту в мaйбутнiй прoфeciйнiй дiяльнocтi cтудeнтa, а також визнaчeнo ocнoвнi його чинники. Зaзнaчeнo, щo пiзнaвaльний iнтeрec рoзвивaєтьcя i фoрмуєтьcя у дiяльнocтi й, пeрш зa вce, у нaвчaннi. The essence of the definition of «cognitive interest» as the basis for formation of creative component in student’s future practical work has been analysed. The main factors of it have been revealed. It has been noted that cognitive interest is developed and formed frsti of all in education.
- ДокументФормування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Цзі, ІпінУ диссертації вперше: здійснено цілісне дослідження проблеми формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР; розкрито підходи до визначення суті поняття «цифрова компетентність» та «формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін»; визначено структуру формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР; узагальнено китайський досвід формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР. Визначено форми, методи та засоби формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР; окреслено перспективи творчого використання напрацювань китайських педагогів із проблеми формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР. Подальшого розвитку набули наукові положення щодо творчого використання прогресивних ідей китайського досвіду в умовах розбудови нової української школи у напрямі модернізації української мистецької освіти відповідно до тенденцій формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. As a result of the research conducted by the dissertation for the first time: a comprehensive study of the problem of forming the digital competence of future teachers of art disciplines in higher education institutions in China; approaches to defining the essence of the concept of "digital competence" and "formation of digital competence of future teachers of art disciplines" are revealed; the structure of formation of digital competence of future teachers of art disciplines in institutions of higher education of the People's Republic of China is determined; the Chinese experience of formation of digital competence of future teachers of art disciplines in institutions of higher education of the People's Republic of China is generalized. Forms, methods and means of formation of digital competence of future teachers of art disciplines in institutions of higher education of the People's Republic of China are determined; the prospects of creative use of the works of Chinese teachers on the problem of formation of digital competence of future teachers of art disciplines in higher education institutions of the People's Republic of China are outlined. Scientific positions on the creative use of progressive ideas of the Chinese experience in the development of a new Ukrainian school in the direction of modernization of Ukrainian art education in accordance with the trends of digital competence of future teachers of art disciplines.