Перегляд за Автор "Цзю, Дутін"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКомплексний підхід у підготовці майбутніх дизайнерів у КНР: національні традиції та Європейський досвід викладання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-10-28) Паньок, Т. В.; Чжен, Дай; Цзю, ДутінУ статті розглянуто комплексний підхід у підготовці майбутніх дизайнерів в Китаї. У сучасному світі дизайн є одним із найбільш популярних і важливих видів людської діяльності, який охоплює всю сферу життя. Неможна недооцінювати його значення для суспільства, тому що вплив сучасних концепцій і проектів, створених молодими дизайнерами, залишає свій слід у культурі і діє на емоційний і психологічний світ людини. Комплексний підхід у навчанні майбутніх дизайнерів сприяє глибокому освоєнню базових знань за рахунок їх універсального використання в різних ситуаціях. Цей підхід передбачає певні, організаційні форми (індивідуальні, групові, колективні), із залученням найрізноманітніших засобів навчання: тестів, схем, графіків, креслень, моделей, телекомунікацій тощо. У цьому сенсі можна говорити про технологізацію навчального процесу, спрямовану на реалізацію педагогічних завдань. Посилення комплексного підходу сприяє також інтеграція знань та умінь майбутніх дизайнерів, що сприяє розвитку багатовимірної творчої особистості, яка володіє інтегральним стилем професійного мислення, здатної активно діяти у професійній сфері. The article examines a comprehensive approach to training future designers in China. In today's world, design is one of the most popular and important human activities, covering the whole sphere of life. Its importance to society cannot be underestimated, because the influence of modern concepts and projects created by young designers leaves its mark on the culture and affects the emotional and psychological world of a person. An integrated approach in the education of future designers promotes a deep mastery of basic knowledge through their universal use in different situations. This approach implies certain, organizational forms (individual, group, collective), involving a variety of learning tools: tests, diagrams, charts, drawings, models, telecommunications, etc. In this sense, we can talk about the technologization of the learning process aimed at the implementation of pedagogical tasks. The integration of knowledge and skills of future designers contributes to strengthening the integrated approach, which contributes to the development of multidimensional creative personality, who has an integral style of professional thinking and is able to act actively in the professional sphere.
- ДокументОснови креативності в графічному дизайні(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; Чанчунський університет, 2022) Цзю, Дутін; Паньок, Т. В.В навчальному посібнику розглянуто методичні підходи щодо професійної підготовки майбутніх графічних дизайнерів на основі розробленого авторського спецкурсу, який сприяє розвитку креативного дизайн-мислення в умовах збереження національної специфіки. Навчальний посібник "Основи креативності в графічному дизайні" разрахований на здобувачів вищої освіти і всіх, хто цікавиться дизайном та мистецтвом. 以作者的特殊课程为基础的培训手册考虑了未来平面设计师专业培训的有条不紊的方法,促进了在保留民族特色的情况下创造性设计思维的发展。 学习指南“平面设计创意基础”适用于高等教育学生和任何对设计和艺术感兴趣的人。Methodical approaches to the professional training of future graphic designers are considered in the training manual based on the author's special course, which promotes the development of creative design thinking in conditions of preservation of national specificity. The study guide "Fundamentals of creativity in graphic design" is intended for students of higher education and anyone interested in design and art.
- ДокументПрофесійна підготовка майбутніх фахівців з графічного дизайну у закладах вищої освіти КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Цзю, ДутінДисертаційна робота є науково-педагогічним дослідженням проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців з графічного дизайну у закладах вищої освіти КНР. Виявлені суперечності та необхідність їх успішного розв’язання мотивують актуальність дослідження, проблема якого полягає в пошуку балансу між традиціями й інноваціями у професійній підготовці майбутніх фахівців із графічного дизайну в КНР, гармонізації теоретико-методологічних і методичних засад дизайн-освіти у західної та східної педагогіки. Виокремлено критерії професійної компетентності майбутніх фахівців з графічного дизайну в процесі художньо-проєктної діяльності, а саме: когнітивний (сформованість професійних знань, необхідних для створення графічних проєктів), мотиваційно-ціннісний (внутрішня мотивація до професійної діяльності, розуміння цінності набутих знань і своєї місії в естетичному розвитку суспільства), діяльнісний (художньо-проєктні вміння, здатність до здійснення дизайн-проєктування тощо), рефлексивно-оцінний (уміння аналізувати, контролювати й адекватно оцінювати власний потенціал, мати навички саморефлексії, самовдосконалення), соціальний (виявляти готовність професійно співпрацювати, досконало володіти діловим і міжособистісним спілкуванням), особистісний (прагнення до професійного зростання, сформованість інтелектуальних і загальнокультурних якостей, аналітичного мислення, креативності, відповідальності). Обрані критерії дають змогу не лише отримати інформацію про ефективність запропонованих форм і методів підготовки до професійної діяльності, а й чітко проаналізувати динаміку розвитку майстерності, оцінити рівень сформованості професійного досвіду на кожному етапі підготовки графічних дизайнерів. Узагальнено досвід професійної підготовки майбутніх графічних дизайнерів у вищих закладах освіти КНР. Визначено напрями імплементації китайського досвіду щодо професійної підготовки майбутніх фахівців з графічного дизайну на прикладі застосування авторського інтегрованого курсу «Основи креативності в графічному дизайні», який поєднує китайську стилістику з європейськими, у тому числі українськими дизайнерськими традиціями. Dissertation work is a theoretical and pedagogical study of the problem of professional training of future graphic design specialists in institutions of higher education in the PRC. The experience in future graphic designers’ professional training in higher educational institutions of China is summarized. The directions of implementing the Chinese ideas on professional training of future graphic design specialists on the example of application of the author’s integrated course “Fundamentals of Creativity in Graphic design,” which combines the Chinese stylistics with the European one, including Ukrainian design traditions, were determined. Scientific novelty and theoretical significance of the dissertation work consists in the fact that for the first time a holistic study of the problem of professional training of future graphic design specialists in China’s higher education institutions is conducted; the terminological field of research (“design”, “graphic design”, “professional competence”, etc.) is specified; the approaches to defining the essence of key research concepts are revealed; it is established that the term “design” is new for the Chinese educational system and synonymous to the phrase “artistic design” and associated with the language peculiarities; “graphic design” is a separate field of artistic Scientific novelty and theoretical significance of the dissertation work consists in the fact that for the first time a holistic study of the problem of professional training of future graphic design specialists in China’s higher education institutions is conducted; the terminological field of research (“design”, “graphic design”, “professional competence”, etc.) is specified; the approaches to defining the essence of key research concepts are revealed; it is established that the term “design” is new for the Chinese educational system and synonymous to the phrase “artistic design” and associated with the language peculiarities; “graphic design” is a separate field of artistic.