Перегляд за Автор "Цемма, Л. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПсихолого-психотерапевтична структура проєктивної методики «Медкарта»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Цемма, Л. Ю.Проєктивна методика «Медкарта» являє собою інтеграцію метода позитивної психотерапії і концепції 7К грайливості / ігрової компетентності. Проєктивна методика «Медкарта» адаптована і представлена у вигляді трансформаційної психологічної гри і орієнтована на роботу з психосоматичними порушеннями, а також на роботу з міжособистісними конфліктами (в партнерських / дитячо-батьківських / робочих відношеннях). Трансформаційна психологічна гра «Медкарта» включає п’ять етапів: «Народження симптому», «Сила і слабкість», «Ворог чи друг», «Моя здатність», «Грайлива позиція». За результатами апробації ми прийшли до об’єднання деяких питань. Також до розширення даної гри, а саме до багаторівневої (трирівневої) структури трансформаційної психологічної гри. Перший рівень гри – це початковий рівень, який передбачає послідовне пересування учасника(ів) гри / клієнта по етапах адаптованої до гри техніки «Медкарта». На першому рівні учасник(и) / клієнт проходить перші чотири етапи і завершують гру на п’ятому етапі, з актуалізацією однієї з семи можливих самомотивованих здібностей 7К грайливості / грайливої компетентності і відповідної однієї позиції, в якій учасник(и) гри / клієнт вирішує свій особистісний конфлікт. Другий рівень трансформаційної психологічної гри являє собою розширений варіант гри, а саме просунуту її версію. Третій рівень трансформаційної психологічної гри «Медкарта» пропонує учаснику(ам) гри / клієнту, в форматі тримісячного тренінга, через розвиток грайливості / ігрової компетентності та самодопомоги розвинути навичку ефективного управління міжособистісними конфліктами, а також розвинути усвідомлену стресостійкість. Medkarta projective technique is an integration of the method of positive psychotherapy and the concept of 7С playfulness / play competence. Medkarta projective technique is adapted and presented in the form of a transformational psychological game and is focused on dealing with psychosomatic disorders, as well as working with interpersonal conflicts (within partner / parent-child / working relationships). Medkarta transformational psychological game includes five stages: «Birth of a symptom», «Strength and weakness», «Enemy or friend», «My ability», «Ludic position». Base on the results of testing, we came to joining some issues. After testing, we also concluded that it is necessary to expand this game, namely into the multilevel (three-level) structure of a transformational psychological game. The first level of the game is the initial one, which involves the sequential movement of the participant(s) of the game / client through the stages of the Medkarta technique transformed to the game. At the first level, the participant(s) / client goes through the first four stages and completes the game at the fifth stage by actualization of one of the seven possible self-motivated abilities of 7C playfulness / ludic competence and the corresponding one position in which the participant(s) / client resolves his/her personal conflict. The second level of transformational psychological game is an extended version of the game, namely its advanced version. The third level of the Medkarta transformational psychological game offers game participant(s) / client, in the format of a three-month training, to develop the skill of effective management of interpersonal conflicts, as well as to gain conscious stress resistance due to development of playfulness / ludic competence and self-help.
- ДокументТрансформационная психологическая игра «Медкарта»: интеграция концепции 7К игривости и метода позитивной психотерапии(Scientific Collection «InterConf+», 2022-11-19) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Цемма, Л. Ю.; Гоголь, Д. М.Проективная техника, представленная в этой статье, является интеграцией метода положительной психотерапии и концепции игровой/смеховой компетентности 7С. Проективная методика представлена в виде трансформационной психологической игры "Медкарта", в основе которой лежит набор метафорических ассоциативных карт "Homo Ludens". Разработанная игра, в первую очередь, ориентирована на работу с психосоматическими расстройствами, но в процессе апробации также продемонстрирована ее эффективность и в работе с межличностными конфликтами. Игра дает возможность клиенту обратиться в свою сферу "Тело/чувство" и осознать функции и значение своего симптома; увидеть его отрицательные/положительные аспекты; осмыслить симптом как способность реагировать на конфликты; достичь глубокого понимания симптома как средства личной интеграции, а также понять, в какую "игру" с ним играет его собственный симптом и в какую "игру" он сам играет со своим симптомом. Проективна техніка, представлена в цій статті, є інтеграцією методу позитивної психотерапії та концепції ігрової/сміхової компетентності 7С. Проективна методика представлена у вигляді трансформаційної психологічної гри "Медкарта", в основі якої лежить колода метафоричних асоціативних карт "Homo Ludens". Розроблена гра, в першу чергу, орієнтована на роботу з психосоматичними розладами, але в процесі апробації також продемонстрована її ефективність і в роботі з міжособистісними конфліктами. Гра дає можливість клієнту звернутися до своєї сфери "Тіло/почуття" та усвідомити функції і значення свого симптому; побачити його негативні/позитивні аспекти; осмислити симптом як здатність реагувати на конфлікти; досягти глибокого розуміння симптому як засобу особистісної інтеграції, а також зрозуміти, в яку "гру" з ним грає його власний симптом і в яку "гру" він сам з ним грає зі своїм симптомом. The projective technique presented in this article is an integration of positive psychotherapy method and the 7C concept of playfulness / ludic competence. The projective technique is presented in the form of transformational psychological game Medkarta based on a deck of metaphorical associative cards «Homo Ludens». The developed game is, first of all, focused on dealing with psychosomatic disorders, but the process of approbation also demonstrated its effectiveness in working with interpersonal conflicts. The game enables the client to turn to his «Body / feeling» sphere and become aware of the functions and meaning of his symptom; to see its negative/positive aspects; to comprehend the symptom as an ability to respond to conflicts; to reach a deep understanding of the symptom as a means of personal integration, and to understand what «game» his own symptom plays with him and what «game» he himself plays with his symptom.