Перегляд за Автор "Хомутова, Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Хомутова, Г.; Андрієвська, В.У статті обґрунтовано доцільність наскрізного використання цифрових технологій в сучасній початковій школі. Показано, що сьогодні в початкову школу прийшли абсолютно нові за типом мислення здобувачі освіти — покоління Альфа. Уточнено, що знання особливостей розвитку представників окремих поколінь надає змоги якнайкраще впливати на підходи, зокрема, до організації освітнього процесу. Звертається увага, що поширення і доступність цифрових технологій зумовлює необхідність вибору нового стилю навчання учнів покоління Альфа, зокрема, наскрізне використання цифрових технологій в сучасній початковій школі. The article substantiates the expediency of the end-to-end use of digital technologies in a modern primary school. It is shown that today in elementary school students with a completely new way of thinking have come to the school - the Alpha generation. It is specified that knowledge of the peculiarities of the development of representatives of certain generations provides the opportunity to best influence approaches, in particular, to the organization of the educational process. Attention is drawn to the fact that the spread and availability of digital technologies necessitates the choice of a new learning style for students of the Alpha generation, in particular, the thorough use of digital technologies in modern elementary schools.
- ДокументДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО РЕСУРСУ CANVA У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Андрієвська, В.; Хомутова, Г.У тезах розглянуто дидактичний потенціал використання ресурсу Canva у навчанні молодших школярів. Розкрито переваги використання Canva учнями початкової школи. Уточнено, що створення учнями цифрових публікацій за допомогою ресурсу Canva надає змоги привнести ігрову компоненту в загальну структуру уроку. The thesis examines the didactic potential of using the Canva resource in teaching junior high school students. The benefits of using Canva by elementary school students are revealed. It is clarified that the creation of digital publications by students using the Canva resource provides an opportunity to introduce a game component into the overall structure of the lesson.