Перегляд за Автор "Холявко, Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ПІД ЧАС ОЦІНЮВАННЯ: ОБ’ЄКТИВНІСТЬ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Розвелієва, М.; Холявко, Г.; Жерновникова, О.У статті розглянуто об'єктивність та неупередженість викладачів під час оцінювання знань студентів. Наведено чинники, які можуть впливати на об'єктивність та неупередженість викладачів під час оцінювання та заходи, які можна вжити для забезпечення об'єктивності та неупередженості під час оцінювання. Зауважено, що об'єктивність та неупередженість є важливими для забезпечення справедливого та неупередженого оцінювання знань студентів. Викладачі повинні вживати заходів для того, щоб мінімізувати вплив факторів, які можуть впливати на їхню об'єктивність та неупередженість. The article examines the objectivity and impartiality of teachers during the evaluation of students' knowledge. Factors that can affect the objectivity and impartiality of teachers during evaluation and measures that can be taken to ensure objectivity and impartiality during evaluation are given. It is noted that objectivity and impartiality are important to ensure a fair and impartial assessment of students' knowledge. Teachers should take steps to minimize exposure to factors that may affect their objectivity and impartiality.
- ДокументІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Проскурня, О.; Холявко, Г.; Кислий, О.; Князевич, Л.У статті досліджуються можливості використання інтернет-маркетингу для просування освітніх послуг закладів вищої освіти. Автор описує основні інструменти та канали інтернет-маркетингу, а також наводить практичні поради щодо їх використання для досягнення кращих результатів. The article explores the possibilities of using Internet marketing to promote educational services of higher education institutions. The author describes the main tools and channels of Internet marketing, as well as gives practical advice on how to use them to achieve better results.