Перегляд за Автор "Хазикова, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ У ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Хазикова, В.У публікації розглянуто використання наочності у період навчання грамоти. Наочність у навчанні сприяє формуванню уявлень, які правильно відображають поставлені завдання. Використання наочних посібників на уроках навчання грамоти формує в учнів образні уявлення та поняття. Зазначено, що під час навчання грамоти наочність відіграє важливу роль у формуванні знань про закут та букву, під час розвитку мовлення, і тому використання наочних засобів повинно бути цілеспрямованим і методично виправданим. А це вимагає серйозного підходу вчителя до їх адекватного добору та систематичної методичної підготовки. The publication examines the use of visualization in the period of literacy education. Clarity in learning contributes to the formation of ideas that correctly reflect the assigned tasks. The use of visual aids in literacy lessons forms visual representations and concepts in students. It is noted that during literacy education, visualization plays an important role in the formation of knowledge about the circle and the letter, during the development of speech, and therefore the use of visual aids should be purposeful and methodically justified. And this requires a serious approach of the teacher to their adequate selection and systematic methodical training.
- ДокументРанкові зустрічі як засіб формування патріотичних почуттів в учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Хазикова, В.У даній статті автором було розкрито ранкові зустрічі як засіб формування патріотичних почуттів в учнів початкової школи. Формування патріотичних почуттів – це планомірна виховна діяльність, спрямована на формування у вихованців почуття патріотизму, і ставлення до Батьківщини. Ранкові зустрічі – це захід що проводить із класом вчитель, щоб створити позитивну атмосферу у класі на весь час перебування у школі. В данной статье автором было раскрыто утренние встречи как средство формирования патриотических чувств у учеников начальной школы. Формирование патриотических чувств – это планомерная воспитательная деятельность, направленная на формирование у воспитанников чувства патриотизма, и отношения к Родины. Утренние встречи – это мероприятие что проводит с классом учитель, чтобы создать положительную атмосферу в классе на все время пребывания в школе. In this article, the author revealed morning meetings as a means of forming patriotic feelings in primary school students. The formation of patriotic feelings is a systematic educational activity aimed at fostering a sense of patriotism and an attitude of patriotism and a sense of belonging to the homeland. Morning meetings are an activity the teacher carries out with the class to create a positive atmosphere in the class for the whole time of their stay in school.