Перегляд за Автор "Хажаінова, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ШКОЛЯРІВ В ІНТЕРНЕТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Хажаінова, В.; Олефіренко, Н.Статтю присвячено питанням формування у школярів умінь безпечної поведінки в Інтернеті. Висвітлено і схарактеризовано види Інтернет-загроз для школярів, проаналізовано діяльність школярів різного віку в Інтернет-просторі. Запропоновано шляхи формування умінь безпечної поведінки школярів в Інтернеті. The article is devoted to the issues of forming schoolchildren's skills of safe behavior on the Internet. The types of Internet threats for schoolchildren are highlighted and characterized, the activities of schoolchildren of different ages in the Internet space are analyzed. Ways of forming the skills of safe behavior of schoolchildren on the Internet are proposed.
- ДокументІнтерактивні вправи для навчання школярів безпечної поведінки в Інтернеті(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Хажаінова, В.; Олефіренко, Н.В статті розглянуто навчання школярів безпечної поведінки в Інтернеті, що потребує цілеспрямованої, тривалої і систематичної роботи з формування стійких умінь і не може відбуватися шляхом ознайомлення з правилами, їх заучування або формулювання, перевірки їх знань й періодичного нагадування. Слід застосовувати такі форми і методи роботи, які дадуть школярам змогу отримати впевнені уміння / навички вибирати безпечний шлях при роботі в Інтернеті, виявляти небезпеки й правильно діяти, швидко реагувати на підозрілі пропозиції тощо. The article deals with teaching students safe behavior on the Internet, which requires purposeful, long-term and systematic work on the formation of sustainable skills and cannot take place by familiarizing with the rules, memorizing them or formulation, checking their knowledge and periodic reminders. It is necessary to apply such forms and methods of work that will allow students to gain confident abilities/skills to choose a safe way when working on the Internet, identify dangers and act correctly, respond quickly to suspicious offers, etc.