Перегляд за Автор "Фірсова, Н. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСтан управління процесом оновлення культури в закладі загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2020-11-11) Фірсова, Н. В.В статті розглянуто організаційно-культурний підхід – один з найпопулярніших напрямків у вивченні організації, що являє собою важливий компонент, умову існування спільноти. У реальному житті культура організації, в тому числі й закладі загальної середньої освіти є полікультурним феноменом, тобто сумішшю різних типів культур. Культура організації розглядається в науці як певний психічний, спонтанний, творчий компонент життя організації, вона має піддаватись і піддається управлінню. В статье рассмотрен организационно-культурный подход – один из самых популярных направлений в изучении организации, который представляет собой важный компонент, условие существования сообщества. В реальной жизни культура организации, в том числе и заведении общего среднего образования является поликультурным феноменом, то есть смесью различных типов культур. Культура организации рассматривается в науке как определенный психический, спонтанный, творческий компонент жизни организации, она должна поддаваться и поддается управлению. The article deals with the organizational-cultural approach, one of the most popular directions in the study of an organization, which is an important component, a condition for the existence of a community. In real life, the culture of an organisation, including a general secondary education institution, is a multicultural phenomenon, i.e. a mixture of different types of cultures. Organisational culture is considered in science as a certain mental, spontaneous, creative component of organisational life, it must and does lend itself to management.
- ДокументТенденції до змін в культурі організації як управлінська проблема(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Фірсова, Н. В.У статті розкрито основні фактори управлінського впливу на зміни в культурі освітньої організації. Серед них виділено : погляди, цінності та уявлення лідерів або засновників організації ; колективний досвід, отриманий при створенні та розвитку організації ; нові погляди, цінності та уявлення, які привнесені новими членами організації ; ідеальні цілі, ідеї і цінності, що вже панують в організації ; рольові моделі; внутрішні формальні стандарти і правила; неформальні канали комунікацій. Наголошено, що за процеси змін в культурі організації несе відповідальність керівництво. В статье раскрыты основные факторы управленческого влияния на изменения в культуре образовательной организации. Среди них выделены : взгляды, ценности и представления лидеров или учредителей организации ; коллективный опыт, полученный при создании и развитии организации ; новые взгляды, ценности и представления, которые привнесены новыми членами организации; идеальные цели, идеи и ценности, уже господствуют в организации ; ролевые модели; внутренние формальные стандарты и правила ; неформальные каналы коммуникаций. Отмечено, что за процессы изменений в культуре организации несет ответственность руководство. The article reveals the main factors of managerial influence on changes in the culture of the educational organization. Among them are : views, values and ideas of leaders or founders of the organization ; collective experience gained in the creation and development of the organization ; new views, values and ideas that are introduced by new members of the organization ; ideal goals, ideas and values already dominate the organization ; role models; internal formal standards and rules ; informal communication channels. It is noted that the management is responsible for the processes of change in the culture of the organization.