Перегляд за Автор "Фан, Юаньюань"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПедагогічні умови формування вокально-слухових навиків майбутніх вчителів музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Фан, Юаньюань; Тушева, В. В.В статті обґрунтовується значущість вокально-слухових навиків студентів-музикантів у вокально-педагогічному процесі, розкриваються педагогічні умови формування вокально-слухових навиків майбутніх вчителів музичного мистецтва, ефективність якого забезпечується взаємодією мотиваційної зацікавленості, теоретичних знань та практичних вмінь. В статье обосновывается значимость вокально-слуховых навыков студентов-музыкантов в вокально-педагогическом процессе, раскрываются педагогические условия формирования вокально-слуховых навыков будущих учителей музыкального искусства, эффективность которого обеспечивается взаимодействием мотивационной заинтересованности, теоретических знаний и практических умений. In the article meaningfulness of the vocally-auditory skills of the students-musicians is grounded in a vocally-pedagogical process, the pedagogical terms of the forming of the vocally-auditory skills of the future teachers of the musical art, efficiency of that is provided by cooperation of the motivational personal interest, theoretical knowledge and practical abilities, open up.
- ДокументФормування вокально-слухових навиків у студентів музично-педагогічних спеціальностей(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Фан, Юаньюань; Тушева, В. В.В статті обґрунтовано необхідність формування навиків вокально-слухової діяльності як одного з перспективних напрямів удосконалення фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто поняття «музичний слух», «вокально-слухове сприйняття», «вокально-слухові навики». Зроблено висновок, що вокально-слухові навики необхідно розглядати як складові частини цілеспрямованих, розумових і практичних вокально-слухових дій з аналізу роботи як власного, так і стороннього співацького апарату, які у процесі формування стають автоматичними. В статье обоснована необходимость формирования навыков вокально-слуховой деятельности как одного из перспективных направлений совершенствования профессиональной подготовки будущего учителя музыкального искусства. Рассмотрены понятия «музыкальный слух», «вокально-слуховое восприятие», «вокально-слуховые навыки».Сделан вывод, что вокально-слуховые навыки необходимо рассматривать как составные части целенаправленных, умственных и практических вокально-слуховых действий по анализу работы как собственного, так и постороннего певческого аппарата, которые в процессе формирования становятся автоматическими. In the article the necessity of forming of skills of vocally-auditory activity is reasonable as one of perspective directions of improvement of professional preparation of future teacher of musical art. A concept «ear for music», «vocally-auditory perception», «vocally-auditory skills», is considered. Drawn conclusion, that vocally-auditory skills must be examined both component parts of the purposeful, mental and practical vocally-auditory operating under the analysis of work as own and extraneous vehicle of singer, that in the process of forming become automatic.