Перегляд за Автор "Устименко, Н. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОрганізаційно-педагогічні умови формування музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Устименко, Н. С.У структурі організаційно-педагогічних умов формування музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музики важливим є питання щодо визначення педагогічних умов, форм, методів, що забезпечує ефективність процесу формування музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. В структуре организационно-педагогических условий формирования музыкально-исполнительской компетентности будущих учителей музыки важен вопрос по определению педагогических условий, форм, методов, которые обеспечивают эффективность процесса формирования музыкально-исполнительской компетентности будущих учителей музыкального искусства. In the essence of the musically-carrying out competence, maintenance and structural components, criteria, indexes and levels of the formed of the phenomenon experimented on are defined in the work. Pedagogical terms are determined and complex-integration technology of forming of musically-carrying out competence of future specialists is grounded.
- ДокументСтимулювання позитивної мотивації майбутніх вчителів музичного мистецтва до вдосконалення виконавської майстерності(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Устименко, В. С.; Устименко, Н. С.; Беземчук, Л. В.Істотною характеристикою будь-якої діяльності, зокрема музичновиконавської, є її вмотивованість. Формування позитивної мотивації відбувається завдяки організації педагогічних впливів на майбутнього вчителя музичного мистецтва, використанню методів педагогічного стимулювання. Тож, ефективному формуванню виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва сприяє стимулювання позитивної мотивації до вдосконалення виконавської майстерності, що є першою педагогічною умовою. Существенной характиристикой какой-либо деятельности, в том числе музкально-исполнительской, есть ее мотивированность. Формирование позитивной мотивации осуществляется благодаря организации педагогических влияний на будущего учителя музыкального искусства, использованию методов педагогического стимулирования. Поэтому, эффективному формированию исполнительского мастерства будущего учителя музыкального искусства способствует стимулирование позитивной мотивации к усовершенствованию исполнительского мастерства, что и есть первым педагогическим условием. Anessential characteristic of the any activity, including music-performance, is its motivation. The formation of the positive motivation is dueto the organization of pedagogical influences on the future teacher of music art, the use of methods of pedagogical stimulation. Therefore, the effective formation of the performing skills of the future music teacher is facilitated by the stimulation of positive motivation to improve the performing skills, which is the first pedagogical condition.