Перегляд за Автор "Уманець, Г. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗначущість соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі професійної підготовки до формування активної життєвої позиції у дітей-сиріт центра соціально-психологічної реабілітації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-21) Уманець, Г. В.В статті на основі аналізу наукової літератури розглянуто сутність і зміст соціально-правової компетентності, що включає особистісні якості і цінності фахівця соціальної сфери, а також їх роль у його професійній діяльності; підкреслено важливість обізнаності майбутніх соціальних працівників у правових питаннях; розкрито значущість соціально-правової компетентності майбутнього соціального працівника в процесі професійної підготовки до формування активної життєвої позиції у дітей-сиріт центра соціально-психологічної реабілітації. Based on the analysis of scientific literature, the article examines the essence and content of social and legal competence, including the personal qualities and values of a specialist in the social sphere, as well as their role in his professional activities; the importance of awareness of future social workers in legal issues is emphasized; the importance of the social and legal competence of the future social worker in the process of professional training for the formation of an active life position in orphans of the center for socio-psychological rehabilitation is considered.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних працівників до розвитку активної життєвої позиції підлітків старшого віку на базі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Уманець, Г. В.Кваліфікаційна робота присвячена проблемі пошуку ефективних засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до розвитку активної життєвої позиції дітей-сиріт старшого підліткового віку на базі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей. Мета дослідження передбачала теоретичне обґрунтування, розробку та експериментальну перевірку комплексу засобів професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до розвитку активної життєвої позиції дітей-сиріт старшого підліткового віку на базі Центра соціально-психологічної реабілітації дітей. Теоретичне значення дослідження вбачаємо в конкретизації змісту поняття «активна життєва позиція дітей-сиріт»; уточненні та систематизації досвіду і наукових поглядів на зміст та організацію підготовки майбутніх соціальних педагогів до розвитку активної життєвої позиції у дітей-сиріт старшого підліткового віку центра соціально-психологічної реабілітації; розробленні й експериментальній перевірці комплексу засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до розвитку активної життєвої позиції у дітей-сиріт старшого підліткового віку; уточненні критеріїв, показників та рівнів сформованості готовності здобувачів до розвитку активної життєвої позиції у дітей-сиріт старшого підліткового віку на базі Центра соціально-психологічної реабілітації. Практичне значення результатів дослідження полягає в розробці та упровадженні в процес освітньо-професійної підготовки майбутніх соціальних працівників навчально-методичних матеріалів, що забезпечують їхню підготовку до розвитку активної життєвої позиції дітей-сиріт старшого підліткового віку на базі Центру соціально-психологічної реабілітації, визначенні методичних рекомендацій для викладачів закладів вищої освіти з організації освітнього процесу, спрямованого на підвищення рівня готовності майбутніх соціальних працівників до означеного виду діяльності . Результати дослідження можуть бути використані в процесі професійної підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності «Соціальна робота», а також під час проходження виробничої практики у закладах вищої освіти здобувачів спеціальності 231 «Соціальна робота». The qualification work is devoted to the problem of finding effective means of preparing future social workers for the development of an active life position of orphans of older adolescence on the basis of the Center for the Social and Psychological Rehabilitation of Children. The purpose of the study was to theoretically substantiate, develop and experimentally test a set of means for professional training of future social teachers for the development of an active life position of orphans of older adolescence on the basis of the Center for the Social and Psychological Rehabilitation of Children. We see the theoretical significance of the study in concretizing the content of the concept of "active life position of orphans"; clarification and systematization of experience and scientific views on the content and organization of training of future social teachers for the development of an active life position in orphans of older adolescence of a center for sociopsychological rehabilitation; development and experimental verification of a set of means for preparing future social workers for the development of an active life position in orphans of older adolescence; clarification of the criteria, indicators and levels of formation of applicants' readiness to develop an active life position in orphans of older adolescence on the basis of the Center for Social and Psychological Rehabilitation. The practical significance of the results of the study lies in the development and implementation in the process of educational and professional training of future social workers of educational and methodological materials that ensure their preparation for the development of an active life position of orphans of older adolescence on the basis of the Center for Social and Psychological Rehabilitation, the definition of methodological recommendations for teachers of institutions higher education on the organization of the educational process aimed at increasing the level of readiness of future social workers for the specified type of activity. The results of the study can be used in the process of professional training of applicants for higher education in the specialty "Social work", as well as during the internship in institutions of higher education for applicants for the specialty 231 "Social work".