Перегляд за Автор "У, Яньлінь"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОМПЛЕМЕНТ У КИТАЙСЬКІЙ МОВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Руда, Н. В.; Науменко, С. С.; У, Яньлінь; Самойленко, Н. С.; Хижа, І. П.Навчальний посібник «Комплемент у китайській мові» складається з восьми навчальних тем, що містять теоретичний матеріал та тренувальну частину, яка представлена комплексом граматичних вправ, спрямованих на засвоєння, відпрацювання та закріплення теми. Посібник призначений для здобувачів освіти рівня бакалавр, а також для всіх, хто цікавиться практичною граматикою китайської мови та бажає підвищити свій рівень володіння мовою. Навчальний посібник може бути використаний для самостійного вивчення означеної теми. The study guide "Complement in Chinese" consists of eight educational topics containing theoretical material and a training part, which is represented by a set of grammatical exercises aimed at learning, practicing and consolidating the topic. The guide is intended for bachelor's level students, as well as for anyone interested in practical Chinese grammar and wishing to improve their language skills. The study guide can be used for independent study of the given topic.
- ДокументПідготовка майбутніх вчителів до роботи з обдарованими дітьми в неформальній освіті КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) У, ЯньліньУ дисертації “Підготовка майбутніх вчителів до роботи з обдарованими дітьми в неформальній освіті КНР” науково обґрунтовано теоретичні засади та досвід організації педагогічної роботи з обдарованими дітьми в закладах неформальної освіти КНР, проблеми, які сьогодні існують в практиці підготовки вчителів до роботи з зазначеною категорією дітей, а також спрогнозовано шляхи подальшого розвитку неформальної освіти в КНР та фахової підготовки майбутніх вчителів для роботи в зазначеному секторі надання освітніх послуг в Китаї. На основі зіставлення точок зору українських та китайських педагогів уточнено ключові для дослідження поняття, зокрема неформальна освіта, обдарована дитина, талановита дитина, педагогічна робота з обдарованими дітьми, заклади неформальної освіти; розкрито підходи щодо підготовки майбутніх вчителів до роботи з обдарованими дітьми в КНР, зміст та методи роботи з обдарованими дітьми в неформальній освіті; визначено етапи розвитку неформальної освіти в КНР ((І) 1949 - 1960ті - освіта для сільської місцевості та важкодоступних районів засобами радіо університетів, лекторських відвідувань, курсів на замовлення від місцевої державної адміністрації та органів місцевого самоврядування як для дітей, так і для дорослих задля ліквідації неписемності; (ІІ) 1960ті - 1980ті - створення системи “освіта поштою”, радіоуніверситет, телеуніверситет для підвищення кваліфікації працюючий, здобуття ними додаткових знань та підготовки до державної системи кваліфікації працюючих кадрів; (ІІІ) 1990ті - початок 2000 - додаткова освіта (ініціаторами стали іноземці), основною “цільовою аудиторією споживачів” якої є діти та учнівська молодь як маркетинговий та комерційний хід та соціальний бренд; (IV) 2000ті – 2021 - додаткова освіта для молоді для задоволення її потреб щодо додаткових знань та компетентностей, вступу до вишів (особливо закордонних), подолання “недоліків” та “прогалин” програм формальної освіти; (V) 2021 - дотепер - руйнація ринку недержавних освітніх послуг та перепідпорядкування закладів неформальної освіти в КНР державному сектору освіти; надано прогнозів щодо подальшого розвитку неформальної освіти як реалії в Сучасній КНР з огляду на зміни у законодавстві країни, що відбувалися у 2020-2022 рр. та потенціальної реакції на них системи підготовки педагогічних працівників. У науковий обіг введено нові факти, теоретичні ідеї та підходи до організації співпраці формальної та неформальної освіти щодо надання освітніх послуг обдарованим дітям, обґрунтовані теоретиками і практиками Китаю. Thesis "Preparing future teachers to work with gifted children in non-formal education in China" scientifically substantiates theoretical foundations and experience of organizing pedagogical work with gifted children in non-formal education in China, shapes the problems that exist today in the practice of preparing teachers to work with this category of children and also makes prognoses how the professional training of future teachers in China will be based on the current legislation of the country. Based on the comparison of the views of Ukrainian and Chinese teachers, the key concepts for research are specified, in particular: non-formal education, gifted child, talented child, pedagogical work with gifted children, non-formal education institutions; approaches to training future teachers to work with gifted children in China, the content and methods of working with gifted children in non-formal education; identified stages of development of non-formal education in PR China ((І) 1949 - 1960s - education for rural areas and hard-to-reach areas by means of radio universities, lecture visits, courses ordered by the local state administration and local governments for both children and adults to eliminate illiteracy; (ІІ) 1960s - 1980s - creation of the system "education by mail", radio university, TV university for advanced training of employees, their acquisition of additional knowledge and training for the state system of qualification of employees; (ІІІ) 1990s - beginning of 2000s - additional education (initiated by foreigners), the main "target audience of consumers" which is children and students as a marketing and commercial process and social brand; (IV) 2000th - 2021 - additional education for young people to meet their needs for additional knowledge and competencies, admission to universities (especially foreign ones), overcoming "gaps" in formal education programs; (V) 2021 - present - destruction of non-state educational services market and re-subordination of non-formal education institutions in China to the state education sector; provided forecasts for the further development of non-formal education as a reality in modern China, due to the changes in the country's legislation that occurred in 2020-2022 and the potential response of the teachers training system for the new conditions. New facts, theoretical ideas and approaches to the organization of cooperation between formal and non-formal education in the provision of educational services to gifted children, substantiated by Chinese theorists and practitioners, have been introduced into scientific circulation.