Перегляд за Автор "Тучина, Н."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДЕЯКІ НАСЛІДКИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТІ ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ПРОЄКТУ З БРИТАНСЬКОЮ РАДОЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Тучина, Н.У публікації розглянуто організацію професійно-методичної підготовки майбутніх вчителів англійської мови після закінчення проєкту з Британською Радою. Проєкт «Шкільний вчитель нового покоління» створив практично революційний переворот у головах викладачів і став проривом в організації практичної підготовки здобувачів і формуванні їхньої професійно-методичної компетентності. Засвідчено, що формування лінгвометодичного досвіду здобувачів вищої освіти варто здійснювати за допомогою послідовного їх залучення до різних видів діяльності: від навчально-пізнавальної до професійно-пізнавальної, професійно-практичної і далі до професійно-дослідницької. The publication deals with the organization of professional and methodical training of future English language teachers after the end of the project with the British Council. The project "School teacher of the new generation" created an almost revolutionary revolution in the minds of teachers and became a breakthrough in the organization of practical training of applicants and the formation of their professional and methodological competence. It is proven that the formation of linguistic and methodological experience of higher education students should be carried out with the help of their consistent involvement in various types of activities: from educational-cognitive to professional-cognitive, professional-practical and further to professional-research.
- ДокументДинаміка змін уявлень і переконань студентів педагогічного університету щодо професії вчителя англійської мови(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Тучина, Н.В статті розглянуто підготовку вчителів англійської мови. Оволодіння професією вчителя передбачає трансформацію учня у вчителя, перехід від теорії до практики, а, точніше, поєднання теорії і практики на заняттях із методики навчання англійської мови за новою програмою. Переконання майбутніх учителів англійської мови мають зазнавати модифікацій у процесі навчання в університеті, чому сприяє поєднання теоретичної і практичної підготовки, формування комунікативної і методичної компетентності. The article examines the training of English language teachers. Mastering the teaching profession involves the transformation of the student into the teacher, the transition from theory to practice, and, more precisely, the combination of theory and practice in English teaching methodology classes in the new curriculum The beliefs of future English teachers should undergo modifications in the process of studying at university, which is facilitated by the combination of theoretical and practical training, formation of communicative and methodological competence.
- ДокументУДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Тучина, Н.; Красовицька, Л.У публікації досліджено практичну підготовку майбутніх вчителів англійської мови. Педагогічна практика як організаційна форма навчання є найважливішою сполучною ланкою між теоретичною та практичною діяльністю здобувача другого (магістерського) рівня вищої освіти і посідає важливе місце в особистісно-професійному становленні майбутніх фахівців зі спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)). Зазначено, що педагогічна практика магістрів у закладах середньої освіти дозволяє змоделювати їх майбутню професійну діяльність і виявити ступінь готовності кожного до неї. The publication examines the practical training of future English language teachers. Pedagogical practice as an organizational form of learning is the most important link link between the theoretical and practical activities of the second (master's) level of higher education and occupies an important place in the personal and professional development of future specialists in the specialty 014 Secondary Education (Language and Literature (English)). It is noted that the pedagogical practice of masters in secondary education institutions allows to simulate their future professional activity and reveal the degree of readiness of each person for it.