Перегляд за Автор "Туріщева, Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості роботи з науковою літературою при написанні кваліфікаційної роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Туріщева, Л.В статті проаналізовано особливості роботи з літературою при написанні кваліфікаційної роботи. Бажано спочатку розглянути усі доступні роботи, відмітити основну ідею кожної статті, привести цитування авторів у роботі. Обов‘язково записати повні вихідні дані або посилання на режим доступу. The article analyzes the features of working with literature when writing a qualification work. It is advisable to first consider all available works, note the main idea of each article, cite the authors in the work. Be sure to write down the full source data or links to the access mode.
- ДокументОсобливості розвитку критичного мислення молодших школярів у процесі відгадування загадок(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2019) Дорожко, І.; Туріщева, Л.Представлено аналіз психолого-педагогічних досліджень за темою; проаналізовано поняття «мислення»; порівняно визначення поняття «критичне мислення»; показано його ознаки; сформульовано особливості критичного мислення молодшого школяра, розглянуто навчальні можливості загадки. Виявлено особливості розвитку критичного мислення у молодших школярів у процесі відгадування загадок. The article presents an analysis of psychological and pedagogical research on the topic; given the analysis of the concept of "thinking"; proposed a comparative analysis of the concepts of "critical thinking"; his signs are shown; The features of critical thinking of a junior schoolchild are formulated. Considered educational opportunities riddles. The features of the development of critical thinking among younger students in the process of guessing riddles are revealed.