Перегляд за Автор "Трушик, О. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГотовність педагогічних працівників та психологів до сприйняття розмаїття в умовах інклюзивного навчання(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Трушик, О. В.У статті проаналізована готовність педагогічних працівників та психологів до сприйняття розмаїття в умовах інклюзивного навчання. В супроводі дітей в інклюзивній освіті велику роль грає фахова допомога психологів. Особливу роль виграють спеціальні тренінги, які направлені не тільки на підвищення психологічних знань, але й компетенцій з корекційної педагогіки та спеціальної психології. В статье проанализирована готовность педагогов и психологов к восприятию разнообразия в условиях инклюзивного обучения. В сопровождении детей в инклюзивном образовании большую роль играет профессиональная помощь психологов. Особую роль играют специальные тренинги, направленные не только на повышение психологических знаний, но и компетенций по коррекционной педагогике и специальной психологии. The article analyzes the readiness of teachers and psychologists to perceive diversity in the context of inclusive education. Professional help from psychologists plays an important role in supporting children in inclusive education. A special role is played by special trainings aimed not only at increasing psychological knowledge, but also competencies in remedial pedagogy and special psychology.
- ДокументСКРИНІНГОВА МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СУМІСНОЇ УВАГИ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Жукова, Л. В.; Трушик, О. В.У статті проаналізовано скринінгова методика діагностики сумісної уваги у дітей раннього віку. Скринінгова діагностика проходить як структуроване включене спостереження за поведінкою під час спеціальної організованої ігрової діяльності. Спостереження проводитися у збідненому середовищі. Для організації ігрової діяльності використовуються стандартизовані стимульні матеріали. В статье проанализирована скрининговая методика диагностики совместного внимания у детей раннего возраста. Скрининговая диагностика проходит как структурированное включенное наблюдение за поведением во время специальной организованной игровой деятельности. Наблюдение проводится в обедненной среде. Для организации игровой деятельности используются стандартизированные стимульные материалы. The article analyses a screening technique for diagnosing joint attention in young children. The screening diagnostics takes place as a structured included observation of behaviour during a special organised play activity. The observation takes place in a deprived environment. Standardised stimulus materials are used to organise play activities.