Перегляд за Автор "Трофімова, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗДІЙСНЕННЯ ІНТЕГРАЦІЇ КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» З ІНШИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ДИСЦИПЛІНАМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Трофімова, В.У публікації досліджено використання засобів стимулювання пізнавальної активності учнів початкової школи у процесі інтеграції навчальної дисципліни «Я досліджую світ». Зазначено, що вміле застосування різних засобів стимулювання пізнавальної активності на уроках дисципліни «Я досліджую світ» із залученням матеріалу інших дисциплін початкової школи, в ході якого відбувається пізнання явищ та об’єктів довколишньої дійсності, посилює усвідомлення учнями смислу навчальної діяльності, користі знань, а також розвиває їх мислення, пам’ять, увагу, уяву тощо. The publication examines the use of means of stimulating the cognitive activity of primary school students in the process integration of the educational discipline "I explore the world". It is noted that the skillful use of various means of stimulating cognitive activity in the lessons of the discipline "I explore the world" with the involvement of material from other disciplines of primary school, during which the knowledge of phenomena and objects of the surrounding reality, strengthens students' awareness of the meaning of educational activities, the benefits of knowledge, and also develops their thinking, memory, attention, imagination, etc.
- ДокументСпостереження як метод пізнання природи у процесі проведення екскурсій у курсі "Я досліджую світ"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Трофімова, В.В статті розглянуто спостереження як метод пізнання цілісної картини навколишньої дійсності, що відіграє провідну роль у формуванні правильних початкових уявлень і понять молодших школярів, на основі яких робляться більш складні теоретичні побудови. Ведення спостережень за об’єктами, процесами та явищами природи має великий вплив на формування різних здібностей школярів, їх розвиток і становлення як особистості. В статье рассмотрено наблюдение как метод познания целостной картины окружающей действительности, что играет ведущую роль в формировании правильных первоначальных представлений и понятий младших школьников, на основе которых делаются более сложные теоретические построения. Ведение наблюдений за объектами, процессами и явлениями природы имеет большое влияние на формирование различных способностей школьников, их развитие и становление как личности. The article considers observation as a method of cognition of the holistic picture of reality, which plays a leading role in the formation of correct initial ideas and concepts of younger students, on the basis of which more complex theoretical constructions are made. Observation of objects, processes and phenomena of nature has a great influence on the formation of various abilities of schoolchildren, their development and formation as a person.