Перегляд за Автор "Толяренко, Н. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДистанційні курси : методологія створення та супроводу(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-11-11) Москаленко, В. В.; Толяренко, Н. І.Традиційна система навчання більш чи менш задовольняла суспільні потреби, однак кінець ХХ – початок XXI століття ознаменувалися революційними соціально-економічними, інформаційними змінами, які вимагали кардинальних змін в освітньому середовищі. Характерною рисою інноваційних педагогічних і, зокрема, дидактичних технологій є особистісно-орієнтована освіта. До сучасних інноваційних форм, які все більше стають поширеними і традиційними та відповідають вимогам особистісно-орієнтованої освіти можна віднести і так зване «e-Learning» чи електронне навчання - систему навчання за допомогою інформаційних та електронних технологій. Традиционная система обучения более или менее удовлетворяла общественные потребности, однако конец ХХ - начало XXI века ознаменовались революционными социально-экономическими, информационными изменениями, которые требовали кардинальных изменений в образовательной среде. Характерной чертой инновационных педагогических и, в частности, дидактических технологий является личностно-ориентированное образование. К современных инновационных форм, которые все больше становятся распространенными и традиционными и соответствуют требованиям личностно-ориентированного образования можно отнести и так называемое «e-Learning» или электронное обучение - систему обучения с помощью информационных и электронных технологий. The traditional system of education more or less satisfied public needs, but the end of the XX - beginning of the XXI century was marked by revolutionary socio-economic, information changes that required dramatic changes in the educational environment. A characteristic feature of innovative pedagogical and, in particular, didactic technologies is a person-oriented education. To modern innovative forms that are becoming more widespread and traditional and meet the requirements of personal-oriented education, so-called "e-Learning" or e-learning - a system of teaching with the help of information and electronic technologies.
- ДокументПроектування інформаційної системи в процесі виконання курсової роботи(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2010-05) Москаленко, В. В.; Толяренко, Н. І.В статті встановлюється подібність курсової роботи та інформаційної системи. Показана методика планування під час виконання курсової роботи на базі методики проектування інформаційної системи. Особливу увагу приділено етапам системного аналізу для визначення предметної області курсової роботи та побудові дерева цілей для створення плану дослідження. В статье устанавливается подобность курсового проекта и информационной системы. Показана методика планирования при выполнении курсовой работы на базе методики проектирования информационной системы. Особенное внимание уделено этапам системного анализа для определения предметной области курсового проекта и построению дерева целей для создания плана исследования. In this article the similarity term paper and information system is founded. The way of the planning of work with term paper based on the way of the planning of information system is described. Special attention is pointed to the system analysis stage for determining of the term paper’s subject domain and the forming of the tree of objectives for creation of research plan.
- ДокументТехнології дистанційного навчання: діяльності та ресурси MOODLE(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Прокопенко, А. І.; Доценко, С. О.; Москаленко, В. В.; Лебедєва, В. В.; Толяренко, Н. І.; Алієв, Х. М.Посібник є продовженням (другою частиною) посібника «Технології дистанційного навчання: методологія створення та супроводу навчальних курсів» (автори: Прокопенко А. І., Підчасов Є. В., Москаленко В. В., Доценко С. О., Лебедєва В. В.). В даному посібнику продовжується опис методики та технології створення дистанційних курсів в умовах змішаної та дистанційної форм навчання. Опис має практичну спрямованість на створення теоретичних та практичних складових дистанційних курсів, акцентування на налаштування навчальних елементів системи дистанційного навчання MOODLE для створення сучасного ефективного освітнього середовища. Пособие является продолжением (второй частью) пособия «Технологии дистанционного обучения: методология создания и сопровождения учебных курсов» (авторы: Прокопенко А. И., Пидчасов Е. В., Москаленко В. В., Доценко С. А., Лебедева В. В.). В данном пособии продолжается описание методики и технологии создания дистанционных курсов в условиях смешанной и дистанционной форм обучения. Описание имеет практическую направленность на создание теоретических и практических составляющих дистанционных курсов, акцентирование на настройку учебных элементов системы дистанционного обучения MOODLE для создания современной эффективной образовательной среды.The manual is a continuation (second part) of the manual "Distance learning technologies: methodology for creating and supporting training courses" (authors: Prokopenko A., Pidchasov E., Moskalenko V., Dotsenko S., Lebedeva V.). This guide continues the description of the methodology and technology of creating distance learning courses in mixed and distance learning. The description has a practical focus on creating theoretical and practical components of distance learning courses, emphasizing the configuration of educational elements of the distance learning system MOODLE to create a modern effective educational environment.