Перегляд за Автор "Тижненко, К."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДослідження стану сформованості читацьких інтересів в третьокласників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Тижненко, К.У публікації досліджено стан сформованості читацьких інтересів в третьокласників. Під цим терміном науковці розуміють «тривалий за часом, стійкий, усвідомлений інтерес, пов'язаний із вибірковими особистісними уподобаннями до творів певної тематики, жанрів, авторів»» (О. В. Джежелей). Зазначено, що дослідження виявило потенційну готовність третьокласників до формування читацьких інтересів, однак відсутність мотиваційного компоненту, низький рівень читацької культури перешкоджають цьому процесу. The publication examines the state of formation of reading interests among third-graders. By this term, scientists understand "a long-lasting, stable, conscious interest associated with selective personal preferences for works of a certain subject, genres, authors"" (O. V. Dzhezhelei). It is noted that the study revealed the potential readiness of third-graders to form reading interests, however, the lack of a motivational component, the low level of reading culture hinder this process.
- ДокументФормування читацьких інтересів учнів початкової школи в умовах змішаного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Тижненко, К.У публікації розглянуто формування читацьких інтересів учнів початкової школи в умовах змішаного навчання. Розвиток читацьких інтересів у початковій школі під супроводом дорослих може трансформуватись у наступну, більш зрілу стадію сформованого читацького інтересу – самостійного читання. Зазначено, що формування читацьких інтересів учнів початкової школи в ситуації змішаного навчання може бути позитивним за умов активного залучення до навчального процесу батьків (і відповідна їхня просвіта) та активного використання новітніх технологій як на етапі повідомлення нових знань, так і під час осмислення художніх творів. The publication examines the formation of reading interests of primary school students in conditions of mixed education. The development of reading interests in primary school under the guidance of adults can transform into the next, more mature stage of the formed reading interest - independent reading. It is noted that the formation of reading interests of primary school students in a situation of mixed learning can be positive under the conditions of active involvement of parents in the educational process (and their corresponding education) and active use of the latest technologies both at the stage of communicating new knowledge and during the comprehension of artistic works.