Перегляд за Автор "Тертишна, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКазка та гра як засоби виховання впевненості в собі учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Тертишна, О.В статті розглянуто використання казок та ігор у формуванні впевненості в собі дітей. Під час участі в моделюванні казок діти одержують своєрідні «ключі» до пізнання себе через образи інших. У ході розв’язання, програвання та обговорення проблемних ситуацій, інсценівок спільно з дітьми виробляються способи впевненої поведінки. Під час гри дитина опановує різноманітні способи соціальної взаємодії, засвоює і перетворює дійсність, випробовує власні сили та можливості, вчиться порівнювати себе з іншими. The article considers the use of fairy tales and games in the formation of self-confidence of children. During participation in the modeling of fairy tales, children receive a kind of "keys" to knowing themselves through the images of others. In the course of solving, replaying and discussing problematic situations, staging together with children ways of confident behavior are developed. During the game, the child masters various ways of social interaction, assimilates and transforms reality, tests their own strengths and capabilities, learns to compare themselves with others.
- ДокументРобота з батьками учнів як складова виховання впевненості в собі у молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Тертишна, О.В статті розглянуто організацію роботи з батьками учнів з виховання впевненості в собі у молодших школярів, яка є важливою складовою роботи вчителя в даному напрямі та передбачає проведення батьківських зборів, індивідуальних бесід та консультацій. The article deals with the organization of work with parents of pupils to develop self-confidence in younger pupils, which is an important component of the teacher's work in this direction and provides for parent meetings, individual conversations and consultations.