Перегляд за Автор "Твердохліб, Г. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПрофесійна самореалізація педагогів : іншомовне освітнє середовище, технологія самореалізації вчителів іноземної мови(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2019-04-08) Рибалко, Л. С.; Черновол-Ткаченко, Р. І.; Твердохліб, Г. В.У монографії розкрито сутність, зміст та етапи професійної самореалізації вчителів. Особливої уваги надано технології професійної самореалізації вчителів іноземних мов за умов іншомовного освітнього середовища. Для керівників закладів освіти, широкого кола педагогів. В монографии раскрыты сущность, содержание и этапы профессиональной самореализации учителей. Особое внимание уделено технологии профессиональной самореализации учителей иностранных языков в условиях иноязычной образовательной среды. Для руководителей учреждений образования, широкого круга педагогов. The monograph discloses the essence, content and stages of teachers' professional fulfillment. Particular attention is paid to the technology of professional self-realization of teachers of foreign languages in the conditions of a foreign language educational environment. For heads of educational institutions, a wide range of teachers.
- ДокументСтимулювання вчителів іноземних мов до професійної самореалізації в іншомовному освітньому середовищі(Маріупольський державний університет, 2018-04-18) Твердохліб, Г. В.У тезах акцентовано на тому, що вчителі іноземних мов мають постійно вдосконалювати іншомовний потенціал, брати активну участь у створенні іншомовного освітнього середовища, допомагати вчителям з різних навчальних предметів оволодівати основами іншомовного спілкування. Наводяться приклади ефективних прийомів і методів стимулювання вчителів до професійної самореалізації в системі неперервної освіти. В тезисах акцентировано на том, что учителя иностранных языков должны постоянно совершенствовать иноязычный потенциал, активно участвовать в создании иноязычной образовательной среды, помогать учителям по различным учебным предметам овладевать основами иноязычного общения. Приводятся примеры эффективных приемов и методов стимулирования учителей к профессиональной самореализации в системе непрерывного образования. Different variants of identifying the professional mobility of an individual which are related to the personality of a teacher are being characterized in the theses. The results of the questioning of teachers are analyzed in order to identify the shortcomings of methodical work. It is noted that the formation of professional mobility of teachers requires the organization of purposeful systematic methodological work on the basis of cooperation and partnership relations.