Перегляд за Автор "Твердохліб, Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МЕДІА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОВНИХ НАВИЧОК УЧНІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Твердохліб, Г.Автор досліджує роль різних видів медіа у формуванні мовних навичок учнів під час уроків англійської мови. Освітній процес включає використання газет, журналів, радіо, телебачення, фільмів, книг тощо, що сприяє творчому та практичному розвитку учнів. Медіа задовольняє різноманітні потреби учнів та надає багато мовної практики. The author explores the role of different types of media in the formation of students' language skills at English lessons. The educational process includes the use of newspapers, magazines, radio, television, movies, books, etc., which contributes to students’ creative and practical development. The media meets the diverse needs of learners and provides a lot of language practice.
- ДокументКРИТИЧНА МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Твердохліб, Г.У публікації проаналізовано медіаграмотність. Медіаграмотність визначають як здатність сприймати, аналізувати, оцінювати та створювати медіа в різних форматах. Критична медіаграмотність передбачає вміння розуміти, аналізувати та створювати медіапродукти: фільми, телепередачі, газетні статті, сайти та блоги, пісні та музичні кліпи, соціальні мережі тощо. Враховуючи популярність медіаосвіти, вчителі повинні бути готові інтегрувати медіаграмотність в освітній процес, щоб допомогти учням стати поінформованими та відповідальними споживачами медіа, навчити їх знаходити оптимальні рішення та орієнтуватися у складному цифровому просторі. The publication analyzes media literacy. Media literacy is defined as the ability to perceive, analyze, evaluate and create media in various formats. Critical media literacy involves the ability to understand, analyze, and create media products: movies, TV shows, newspaper articles, websites and blogs, songs and music videos, social networks, etc. Given the popularity of media education, teachers must be ready to integrate media literacy into the educational process to help students become informed and responsible media consumers, teach them to find optimal solutions and navigate the complex digital space.