Перегляд за Автор "Тарасенко, Л. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДитяча музика французьких композиторів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-01-23) Тарасенко, Л. В.; Тарасенко, М. В.; Донченко, Л. І.У статті розглядаються твори для дітей французьких композиторів К. Дебюссі та К. Сен-Санса і обгрунтовується їх вивчення на заняттях з мистецтва в загальноосвітній школі. В статье рассматриваются произведения для детей французских композиторов К. Дебюсси и К. Сен-Санса и обосновывается их изучение на занятиях по искусству в общеобразовательной школе. The children’s music by Frсhildren’s music, French music K. Debussy, C. Saint-Saens, “Children’s corner”, «The Carnival of the Animals».
- ДокументФормування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Тарасенко, М. В.; Тарасенко, Л. В.; Беземчук, Л. В.У статті розглянуто сутність мистецького досвіду в контексті музичної діяльності майбутнього вчителя музики. Розкрито специфіку формування мистецького досвіду на основі сприйняття, уявлення, мислення, розуміння, рефлексії та інтерпретації. В статье рассмотрена сущность художественного опыта в контексте музыкальной деятельности будущего учителя музыки. Раскрыта специфика формирования художественного опыта на основе восприятия, представления, мышления, понимания, рефлексии и интерпретации. The article deals with the essence of artistic experience in the context of music activity of the future music teacher. The specificity of the forming artistic experience based on the perception, imagination, thinking, understanding, reflection and interpretation is revealed.
- ДокументФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ЛОКДАУНУ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО-ВІРТУАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Тарасенко, Л. В.; Тарасенко, М. В.У статті розглянуто найбільш перспективний метод дистанційного навчання у формуванні музично-естетичного смаку учнів – віртуальні путівники для створення і проведення навчально-віртуальних інтерактивних екскурсій. Музично-естетичний розвиток підлітків здійснюється через їх залучення до вивчення мистецтва. В статье рассмотрен наиболее перспективный метод дистанционного обучения в формировании музыкально-эстетического вкуса учащихся – виртуальные путеводители для создания и проведения учебно-виртуальных интерактивных экскурсий. Музыкально-эстетическое развитие подростков осуществляется через их привлечения к изучению искусства. The article considers the most promising method of distance learning in the formation of musical and aesthetic taste of students are virtual guides for creating and conducting educational and virtual interactive tours. Musical and aesthetic development of adolescents is carried out through their involvement in the study of art.