Перегляд за Автор "Тараб, К. Х."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Тараб, К. Х.У публікації досліджено організацію занять фізичної культури для дітей з розладами аутистичного спектру у позашкільній освіті. Розроблено рекомендації до виконання такої роботи. Зазначено, що перед початком роботи з дитиною з аутизмом, слід зібрати інформацію про неї, її стосунки з батьками, однолітками, вчителями. Зокрема, що подобається дитині, що не подобається, яким чином виражає свої бажання і потреби. Не менш важливим є вивчення проявів небажаної поведінки, факторів, що її викликають, для запобігання її проявів на заняттях. The publication examines the organization of physical education classes for children with autism spectrum disorders in extracurricular education. Recommendations for performing such work have been developed. It is noted that before starting work with a child with autism, you should collect information about him, his relationship with parents, peers, and teachers. In particular, what the child likes, what he does not like, how he expresses his wishes and needs. It is equally important to study the manifestations of undesirable behavior, the factors that cause it, in order to prevent its manifestations in classes.
- ДокументРоль ігрових методів для розвитку фонематичного сприйняття у дітей на уроках з англійської мови(Молодіжна наукова ліга; Європейська наукова платформа, 2021-10-08) Тараб, К. Х.У представленій роботі розглядається роль ігрових методів у розвитку фонематичного сприйняття дітей на уроках англійської мови. В представленной работе рассматривается роль игровых методов в развитии фонематического восприятия у детей на уроках английского языка. The present paper deals with the role of game methods for the development of phonemic perception in children in English lessons.