Перегляд за Автор "Сіненко, Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості діагностики дислалії у дітей дошкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Сіненко, Ю.В статті розглянуто дислалію. При дислалії деякі звуки або зовсім не вимовляються, або спотворюються, або замінюються іншими. Недостатньо ясну вимову можуть помітити батьки дитини у досить ранньому періоді розвитку дитини і звернутися за консультацією до фахівця. Ігнорування проблеми може викликати ускладнення стосунків дитини з оточуючими, викликати інші порушення мовлення, вплинути на особистість дитини, її поведінку. The article deals with dyslalia. In dyslalia, some sounds are either not pronounced at all, or distorted or replaced by others. Insufficiently clear pronunciation can be be noticed by the parents of the child in a fairly early period of the child's development and seek advice from a specialist. Ignoring the problem can cause complications in the child's relationships with others, cause other speech disorders, affect the child's personality and behavior.
- ДокументОсобливості педагогічної роботи з дітьми з порушенням мовлення (дислалія)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Сіненко, Ю.У тезах розглянуто особливості педагогічної роботи з дітьми з порушенням мовлення. Визначено головні умови формування умінь і навичок правильного відтворення звуків мови, а саме: рання діагностика та точне визначення порушення мовлення дитини; підбір комплексу методик; забезпечення сприятливого оточення; залучення батьків до співпраці; створення психологічного мікроклімату. The theses consider the peculiarities of pedagogical work with children with speech disorders. The main conditions for the formation of abilities and skills of correct reproduction of speech sounds have been determined, namely: early diagnosis and accurate determination of a child's speech disorder; selection of a set of methods; providing a favorable environment; involvement of parents in cooperation; creation of a psychological microclimate.