Перегляд за Автор "Сівочка, І. Г."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМОЖЛИВОСТІ АВТОРСЬКОГО МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ «PETRI NETS» ДЛЯ ПІДТРИМКИ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Сівочка, І. Г.; Гризун, Л. Е.Мета роботи – представити мобільний додаток авторів навчального та практичного призначення «Petri nets: just do it» та висвітлити його можливостей щодо підтримки вивчення основ алгоритмізації у межах ШКІ. Основою розробки додатку слід вважати теоретичні засади математичного апарату мереж Петрі (МП), які детермінують побудову моделі предметної області, а також структуру та функції додатку. Додаток було розроблено в Java на платформі Android Studio. Функціонал програми дозволяє працювати в різних режимах. Зокрема, він пропонує користувачеві будувати та досліджувати мережі Петрі, які моделюють роботу основних елементів алгоритмів. Це допоможе школярам більш ефективно засвоїти основи алгоритмізації. The aim of the paper is to represent the authors’ mobile application of educational and practical purpose «Petri nets: just do it» and to highlight its facilities as for support of the basics of algorithmization learning within the course of school Informatics. The theoretical foundations of application development should be considered the theoretical foundations of the mathematical apparatus of the Petri nets as well as the problems of algorithms learning at secondary school. They determine the domain model building, the structure and functions of the application. The application was developed in Java on the Android Studio platform. The functionality of the application enables the work in different modes. In particular, it offers a user to build and investigate Petri nets which model the work of basic elements of algorithms. It will help schoolchildren to learn the basics of algorithmization more effectively.
- ДокументМОЖЛИВОСТІ АВТОРСЬКОГО МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ «PETRI NETS» ДЛЯ ПІДТРИМКИ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Сівочка, І. Г.; Гризун, Л. Е.Мета роботи – представити мобільний додаток авторів навчального та практичного призначення «Petri nets: just do it» та висвітлити його можливостей щодо підтримки вивчення основ алгоритмізації у межах ШКІ. Основою розробки додатку слід вважати теоретичні засади математичного апарату мереж Петрі (МП), які детермінують побудову моделі предметної області, а також структуру та функції додатку. Додаток було розроблено в Java на платформі Android Studio. Функціонал програми дозволяє працювати в різних режимах. Зокрема, він пропонує користувачеві будувати та досліджувати мережі Петрі, які моделюють роботу основних елементів алгоритмів. Це допоможе школярам більш ефективно засвоїти основи алгоритмізації. The aim of the paper is to represent the authors’ mobile application of educational and practical purpose «Petri nets: just do it» and to highlight its facilities as for support of the basics of algorithmization learning within the course of school Informatics. The theoretical foundations of application development should be considered the theoretical foundations of the mathematical apparatus of the Petri nets as well as the problems of algorithms learning at secondary school. They determine the domain model building, the structure and functions of the application. The application was developed in Java on the Android Studio platform. The functionality of the application enables the work in different modes. In particular, it offers a user to build and investigate Petri nets which model the work of basic elements of algorithms. It will help schoolchildren to learn the basics of algorithmization more effectively.
- ДокументНавчання школярів основ програмування за допомогою середовища Minecraft(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Сівочка, І. Г.Мета дослідження: визначити способи навчання учнів об’єктно- орієнтованому програмуванню, а також розробити практичні завдання з основ об'єктно-орієнтованого програмування для навчання учнів 7-9 класів мови програмування Python у середовищі Minecraft. Цель исследования: определить способы обучения учеников объектно-ориентированному программированию, а также разработать практические задания по основам объектно-ориентированного программирования для обучения учеников 7-9 классов языка программирование Python в среде Minecraft. The purpose of the study: to determine ways to teach students object-focused programming, as well as to develop practical tasks on the basics object-oriented programming for teaching students 7-9 language classes Python programming in Minecraft.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Штонда, О. Г.; Сівочка, І. Г.Дистанційна освіта – це тип шкільного навчання, який забезпечує навчання учням, які фізично не присутні в традиційних класах. Дистанційне навчання також може стосуватися самостійного навчання, яке пропонують освітні організації з використанням різних методів, таких як онлайн-ресурси або мобільні додатки. Використання мобільних додатків в математиці дозволяє ефективно організувати процес навчання. Distance education is a type of schooling that provides education to students who are not physically present in traditional classes. Distance learning can also refer to self-paced learning offered by educational organizations using a variety of methods, such as online resources or mobile applications. The use of mobile applications in mathematics allows you to effectively organize the learning process.