Перегляд за Автор "Сєрік, О. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив західної культури на радянську молодь в 1950–1980 ті рр.(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Сєрік, О. О.В дипломній роботі розглянуто питання про західні культурні впливи на радянську молодь в 1950-80-х роках. У першому розділі проаналізовано причини та шляхи проникнення західних віянь на територію радянської України. Визначено методи боротьби радянської влади з культурною революціяєю молоді. У другому розділі розглянуто такий феномен як «стиляги»: особливості їх походження, поведінки та одягу. Досліджено історію поширення рок-н-ролу та джазу на терени нашої держави, та їх вплив на поведінку молоді. Також, висвітлено особливості появи західних кіно-стрічок на радянських кіно-екранах. Зроблено загальний висновок, що молодь прагнула змін та самовираження. Ці зміни вона могла втілити в одязі, зачісках та музиці. В дипломной работе рассмотрен вопрос о западных культурных влияниях на советскую молодежь в 1950–80-х годах. В первой главе проанализированы причины и пути проникновения западных веяний на территорию советской Украина. Определены методы борьбы советской власти с культурной революцией молодежи. Во второй главе рассмотрен такой феномен как «стиляги»: особенности происхождения, поведения и одежды. Исследовано историю распространения рок-н-ролла и джаза на территории нашего государства, и их влияние на поведение молодежи. Также, освещены особенности появления западных кино-лент на советских киноэкранах. Сделано общий вывод, что молодежь стремилась к изменениям и самовыражению. Эти изменения она могла воплотить в одежде, прическах и музыке. The thesis examines the issue of Western cultural influences on Soviet youth in the 1950s and 80s. The first chapter analyzes the causes and ways of penetration of Western trends into the territory of Soviet Ukraine and Russia. The methods of the Soviet government's struggle with the Cultural Revolution of youth are defined. In the second chapter, such a phenomenon as "dudes" is considered: features of their origin, behavior and clothing. The article examines the history of rock ' n ' roll and jazz penetration into the territory of our state, and their influence on the behavior of 3 young people. Also, the features of the appearance of Western film films on Soviet film screens are highlighted. It is generally concluded that young people sought change and self-expression. These changes she could embody in clothes, hairstyles and music.
- ДокументДержавотворча роль науково-освітньої еліти доби української революції 1917–1921 рр.(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-28) Сєрік, О. О.Автором статті узагальнено роль і значення науково-освітянської еліти у державотворчому процесі доби Української революції 1917-1921 рр. Поразка Української революції 1917–1921 рр., хоча й призвела до втрати державної незалежності, проте не спричинила занепаду національного руху. Революція стала джерелом духовного оновлення еліти, яка, залишаючись нескореною, продовжувала боротьбу за незалежність України в екзилі. Вивчення історичного досвіду державотворчої ролі національної науково-освітньої еліти без сумніву актуалізується тим фактором, що в сучасних умовах розбудови незалежної української держави знову її роль зросла. The author of the article summarizes the role and significance of the scientific and educational elite in the state-building process of the era of the Ukrainian Revolution of 1917-1921. The defeat of the Ukrainian Revolution of 1917-1921, although it led to the loss of state independence, did not cause the decline of the national movement. The revolution became a source of spiritual renewal for the elite, who, remaining unconquered, continued the struggle for Ukraine's independence in exile. The study of the historical experience of the state-building role of the national scientific and educational elite is undoubtedly updated by the fact that in the modern conditions of the development of an independent Ukrainian state, its role has increased again.
- ДокументРОК-Н-РОЛ ЯК ВИЯВ «ЗАХІДНОЇ» САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ РАДЯНСЬКОЇ МОЛОДІ В 1960–1980-Х РОКАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Сєрік, О. О.У публікації досліджено причини та особливості популярності рок-культури у радянської молоді. Виникнення рок-н-ролу пов'язують з ім’ям співака Елвіса Преслі. З Америки рок-н-рол потрапив до Європи. Початок історії вітчизняної рок-культури пов’язують з VI Всесвітнім фестивалем молоді та студентів, що проходив у Москві з 28 липня по 11 серпня 1957 р. Зазначено, що 1980-рр., незважаючи на масовану антирокову кампанію, яка починалася в країні, по праву можна назвати «золотими роками» рок-музики. На тлі заборон і часом прямого цькування музикантів і підтримуючих їх рок-журналістів відбувається справжній розквіт рок-руху. Захоплення рок-музикою прийняло масовий характер, особливо віддані фанати поголовно потрапляють в «чорні списки». Рок-життя звелася до квартирних концертів і, природно, активного звукозапису. Остаточна легалізація рок-музики відбувається в роки перебудови. The publication examines the reasons and features of the popularity of rock culture among Soviet youth. The emergence of rock and roll is associated with the name of the singer Elvis Presley. From America, rock and roll came to Europe. The beginning of the history of domestic rock culture is associated with the VI World Festival of Youth and Students, which took place in Moscow from July 28 to August 11, 1957. It is noted that in 1980, despite the massive anti-rock campaign that began in the country, right can be called the "golden years" of rock music. Against the backdrop of bans and sometimes direct harassment of musicians and rock journalists who support them, the real flowering of the rock movement is taking place. Passion for rock music has taken on a mass character, especially devoted fans are en masse in "black lists". Rock-life reduced to apartment concerts and, of course, active sound recording. The final legalization of rock music takes place during the years of perestroika.