Перегляд за Автор "Стороженко, Т. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗастосування кейсів під час проведення практичних занять(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019-11-18) Стороженко, Т. В.В статті розглянуто кейс-метод, це техніка навчання, що використовує опис реальних економічних, соціальних і бізнес-ситуацій. Кейс-метод можна підганяти під будь-які завдання курсу і навіть додумувати деякі деталі, для більшого інтересу студентів, що є великою перевагою кейсів. Кейси ґрунтуються на реальному фактичному матеріалі або ж наближені до реальної ситуації. Даний метод дає нам поглиблений аналіз бізнес-ситуації, він так само акцентує увагу на участі в обговоренні, а не сам процес навчання, де викладачі є модераторами, які задають відповідні питання в ході дискусії студентів і оцінюють ідеї, які вони генерують. В статье рассмотрен кейс-метод, это техника обучения, использующая описание реальных экономических, социальных и бизнес-ситуаций. Кейс-метод можно подгонять под любые задачи курса и даже додумывать некоторые детали для большего интереса студентов, что является большим преимуществом кейсов. Кейсы основываются на реальном фактическом материале или же приближены к реальной ситуации. Данный метод дает нам углубленный анализ бизнес-ситуации, он также акцентирует внимание на участии в обсуждении, а не сам процесс обучения, где преподаватели являются модераторами, которые задают соответствующие вопросы в ходе дискуссии студентов и оценивают генерируемые ими идеи. This article deals with the case method, a learning technique that uses descriptions of real economic, social and business situations. The case method can be adapted to any course objectives and even to elaborate some details for greater student interest, which is a great advantage of case studies. The case studies are based on real factual material or are the case studies are based on real factual material or are close to a real-life situation. This method gives us an in-depth analysis of the business situation, it also emphasises participation in the discussion rather than the learning process itself, where the teachers are moderators who ask relevant questions during the discussion of the students and assess the ideas they generate.
- ДокументПІСНІ ТА НОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. ЗИМОВА ПОДОРОЖ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, ФОП Лотох М. Г., 2016-10-26) Бакай, С. Ю.; Стороженко, Т. В.Дане видання орієнтоване на роботу з дітьми дошкільного віку, допоможе сформувати у малят естетичне сприйняття світу, навчить їх слухати музику та емоційно реагувати на неї. Виконання пісень з методичного посібника «Зимова подорож» про любов до природи, звірят та пташок розвиватимуть здібності й таланти малюків, сформує почуття колективізму і згуртованості. Представлені матеріали можуть бути використані в роботі музичних керівників ДНЗ, вихователів, студентів музично-педагогічних факультетів вищих та середніх спеціальних навчальних закладів. Данное издание ориентировано на работу с детьми дошкольного возраста, поможет сформировать у малышей эстетическое восприятие жизни, научит их слушать музыку и эмоционально реагировать на нее. Исполнение песен из методического сборника «Зимнее путешествие» про любовь к природе, зверям и птицам будут развивать способности и таланты детей, сформируют чувства коллективизма. Представленные материалы могут быть использованы в работе музыкальных руководителей ДУЗ, воспитателей, студентов музыкально-педагогических высших и средних специальных учебных заведений. This publication is focused on work with children of preschool age, will help develop children aesthetic perception of the world, teach them to listen to music and emotionally react to it. Performing songs from the methodological guide "Winter journey" about the love of nature, animals and birds to develop abilities and talents of children, will form a sense of esprit de corps and cohesion. Materials can be used in a work of music executives CCA, educators, students of musical-pedagogical faculties of higher and secondary special educational institutions.
- ДокументПІСНІ ТА НОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. ЗУСТРІЧАЙМО ВЕСНУ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, ФОП Лотох М. Г., 2016-10-26) Бакай, С. Ю.; Стороженко, Т. В.Дане видання орієнтоване на роботу з дітьми дошкільного віку, допоможе сформувати у малят естетичне сприйняття світу, навчить їх слухати музику та емоційно реагувати на неї. Виконання пісень з методичного посібника «Зустрічаймо весну», про любов до рідного краю, маму, бабусю та тварин розвиватимуть здібності й таланти малюків, сформує почуття колективізму і згуртованості. Представлені матеріали можуть бути використані в роботі музичних керівників ДНЗ, вихователів, студентів музично-педагогічних факультетів вищих та середніх спеціальних навчальних закладів. Данное издание ориентировано на работу с детьми дошкольного возраста, поможет сформировать у малышей эстетическое восприятие жизни, научит их слушать музыку и эмоционально реагировать на нее. Исполнение песен из методического сборника «Встречаем весну» про любовь к родной земле, маме, бабушке и зверям будут развивать способности и таланты детей, сформируют чувства коллективизма. Представленные материалы могут быть использованы в работе музыкальных руководителей ДУЗ, воспитателей, студентов музыкально-педагогических высших и средних специальных учебных заведений. This publication is focused on work with children of preschool age, will help develop children aesthetic perception of the world, teach them to listen to music and emotionally react to it. Performing songs from the methodological guide "Let's meet spring" about love to the native land, mother, grandmother and animals to develop abilities and talents of children, will form a sense of esprit de corps. Materials can be used in a work of music executives CCA, educators, students of musical-pedagogical faculties of higher and secondary special educational institutions.
- ДокументПІСНІ ТА НОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. ОСІННІЙ НАСТРІЙ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, ФОП Лотох М. Г., 2015-09-21) Бакай, С. Ю.; Стороженко, Т. В.Дане видання орієнтоване на роботу з дітьми дошкільного віку, допоможе сформувати у малят естетичне сприйняття світу, навчить їх слухати музику та емоційно реагувати на неї. Виконання пісень з методичного посібника «Осінній настрій» про любов до рідного краю, звірят та пташок розвиватимуть здібності й таланти малюків, сформує почуття колективізму і згуртованості. Представлені матеріали можуть бути використані в роботі музичних керівників ДНЗ, вихователів, студентів музично-педагогічних факультетів вищих та середніх спеціальних навчальних закладів. Данное издание ориентировано на работу с детьми дошкольного возраста, поможет сформировать у малышей эстетическое восприятие жизни, научит их слушать музыку и эмоционально реагировать на нее. Исполнение песен из методического сборника «Осеннее настроение» про любовь к родной земле, зверям и птицам будут развивать способности и таланты детей, сформируют чувства коллективизма. Представленные материалы могут быть использованы в работе музыкальных руководителей ДУЗ, воспитателей, студентов музыкально-педагогических высших и средних специальных учебных заведений. This publication is focused on work with children of preschool age, will help develop children aesthetic perception of the world, teach them to listen to music and emotionally react to it. Performing songs from the methodological guide "Autumn mood" about love to the native land, animals and birds to develop abilities and talents of children, will form a sense of esprit de corps and cohesion. Materials can be used in a work of music executives CCA, educators, students of musical-pedagogical faculties of higher and secondary special educational institutions.