Перегляд за Автор "Сорокіна, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКонцепт НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ в англомовному дискурсі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-21) Сорокіна, В.У статті розглядається концепт НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ в англомовному дискурсі. Ця проблема в сучасному мультикультурному та багатонаціональному світі набуває особливої актуальності у зв’язку із процесами соціокультурного становлення, перерозподілу територій та боротьби країн за незалежність. Результатом здійсненого дослідження є висновок про те, що розглянутий концепт охоплює етнічну самоідентифікацію суб’єкта з певним політичним утворенням. Національна ідентичність актуалізується та функціонує в мові, яка виступає універсальним засобом самоусвідомлення. The article deals with the concept of NATIONAL IDENTITY in English discourse. This problem in today's multicultural and multinational world is becoming especially relevant according to the processes of socio-cultural formation, redistribution of territories and struggle of countries for independence. As a result of the conducted research we have come to the conclusion that the considered concept covers ethnic self-identification of a subject with a certain political entity. National identity is actualized and becomes functional in speech which acts as a universal means of self-awareness.
- ДокументПрактична реалізація естетичного виховання молодших школярів засобами образотворчого мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Сорокіна, В.У публікації розглянуто естетичне виховання молодших школярів засобами образотворчого мистецтва. Зазначено, що метою навчання образотворчого мистецтва для загальної середньої освіти є формування культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва та художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті; плекання пошани до національної і світової мистецької спадщини. The publication examines the aesthetic education of younger schoolchildren by means of visual arts. It is noted that the purpose of teaching fine arts for general secondary education is the formation of cultural values in the process of learning art and artistic and creative self-expression in personal and social life; fostering respect for the national and world artistic heritage.