Перегляд за Автор "Солошенко, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРАВОВА ОСВІТА ЯК ПРОВІДНА СКЛАДОВА РЕФОРМУАННЯ УКРАЇНСЬКИХ ВИШІВ НА ШЛЯХУ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ(Wydawnictwo Międzynarodowej Akademii Nauk Stosowanych w Łomży, 2023-02-15) Солошенко, О.У публікації розглянуто поглиблення правових знань для набуття правової компетентності здобувачами вищої освіти на шляху євроінтеграційних освітніх процесів сучасної української вищої школи. Правова освіта – ключова складова освітнього процесу у всіх вишах України. Правова компетентність при своїй універсальності, має особливості та уточнення для кожної спеціальності. Проте, у загальному розумінні, правова компетентність – це сукупність можливостей, які визначають рівень правової культури та освіченості щодо відповідного рівні засвоєних знань галузевого законодавства (цивільного, адміністративного, сімейного тощо). Рівень правової освіченості сприяє успішності людини у фаховій та інших сферах життєдіяльності, впливає на її політичну та громадську активність. The publication discusses the deepening of legal knowledge for for the acquisition of legal competence by higher education students on the path of European integration educational processes of modern Ukrainian higher education. Legal education is a key component of the educational process in all Ukrainian universities. Legal competence, despite its universality, has specific features and clarifications for each speciality. However, in a general sense, legal competence is a set of capabilities that determine the level of legal culture and education in relation to the relevant level of acquired knowledge of sectoral legislation (civil, administrative, family etc.). The level of legal education contributes to a person's success in professional and other spheres of and other areas of life, and affects their political and social activity.
- ДокументІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ПИТАНЬ З КУЛЬТУРИ ЦИВІЛІЗАЦІЙ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Солошенко, О.У публікації розглянуто використання інтерактивних методів навчання при викладанні інтегративного курсу «Історія України. Всесвітня історія» (6 клас) на прикладі вивчення питань щодо культури Стародавнього Сходу. З метою систематизації та узагальнення нових знань і умінь доцільно використовувати широкий спектр інтерактивних методів навчання як групових, колективних, так і індивідуальних. Зазначено, що при викладені питань з культури цивілізацій Стародавнього Сходу в межах інтегрованого курсу «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас» може використовуватись спектр інтерактивних методів, які дозволяють активізувати пізнавальну діяльність учнів, зробити навчальний процес більш ефективним, цікавим та результативним. The publication examines the use of interactive teaching methods in teaching the integrative course "History of Ukraine. World History" (grade 6) on the example of studying issues related to the culture of the Ancient East. In order to systematize and generalize new knowledge and skills, it is advisable to use a wide range of interactive learning methods, both group, collective, and individual. It is noted that when the questions on the culture of the civilizations of the Ancient East are presented within the limits integrated course "History of Ukraine. World history. 6th grade" can be used a range of interactive methods that allow you to activate the cognitive activity of students, make the educational process more effective, interesting and effective.