Перегляд за Автор "Солопенко, Є."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЛогопедична робота в інклюзивному навчанні(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Солопенко, Є.У статті досліджено логопедичну роботу в інклюзивному навчанні. Організація корекційно спрямованого навчання в інклюзивному класі передбачає підготовку та створення умов, необхідних для роботи учнів над засвоєнням програмного матеріалу, подолання навчальних проблем. Обов’язковими для вчителя-логопеда є повага до дитячої особистості; розуміння своєї ролі наставника і організатора, що забезпечує процес навчання дітей-логопатів тощо. Кожен вид мовленнєвих порушень потребує індивідуальних умов організації логопедичної роботи з дітьми для реалізації корекційно-розвивальних цілей у навчальному процесі. The article examines speech therapy work in inclusive education. The organization of remedial education in an inclusive classroom involves preparation and creation of conditions necessary for students to work on mastering program material and overcoming educational problems. Obligatory for a speech therapist teacher is respect for children's personality; understanding of one's role as a mentor and organizer, which ensures the process of learning speech-pathetic children, etc. Each type of speech disorder requires individual conditions for the organization of speech therapy work with children for the implementation of corrective and developmental goals in the educational process.