Перегляд за Автор "Сокол, О. І."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗВИТОК УЯВИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Сокол, О. І.Наукова робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми розвитку уяви у дітей дошкільного віку в процесі ігрової діяльності. У роботі схарактеризовано теоретичні основи проблеми розвитку уяви у дітей дошкільного віку в процесі ігрової діяльності, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми розвитку уяви у дітей дошкільного віку в процесі ігрової діяльності; визначено суть поняття «уява» та схарактеризовано особливості розвитку уяви у дітей дошкільного віку в процесі ігрової діяльності; теоретично обґрунтовано та розроблено методику розвитку уяви у дітей дошкільного віку в процесі ігрової діяльності; експериментально перевірено дієвість теоретичного обґрунтованої та розробленої методики розвитку уяви у дітей дошкільного віку в процесі ігрової діяльності; проаналізовано результати і зроблено висновки. The scientific work is a theoretical-experimental study of the problem of imagination development in preschool children during play. The paper characterizes the theoretical foundations of the problem of imagination development in preschool children during play, in particular: an analysis of the literature on the problem of imagination development in preschool children during play is carried out; the essence of the concept of «imagination» is determined and the peculiarities of the development of imagination in preschool children in the process of game activity are characterized; theoretically substantiated and developed a methodology for the development of imagination in preschool children in the process of game activity; the effectiveness of the theoretically substantiated and developed methodology for the development of imagination in preschool children in the process of game activity was experimentally verified; the results were analyzed and conclusions were drawn.