Перегляд за Автор "Сліченко, К. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМотивація американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв(Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2021-02-20) Зосімова, О. В.; Сліченко, К. О.У дослідженні розглянуто мотивацію сучасних американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв. Згідно з класифікацією С. Шестакової, досліджувані оніми можна розподілити на реально та умовно мотивовані. З’ясовано, що реально мотивовані назви американських і британських безалкогольних напоїв найчастіше являють собою відапелятивні утворення, що характеризують продукт за смаковими якостями, складом і кольором, типом виробу, особливостями пакування та призначенням. В исследовании рассматривается мотивация современных американских и британских торговых названий безалкогольных напитков. Согласно классификации С. Шестаковой, исследуемые онимы можно разделить на реально и условно мотивированные. Определено, что реально мотивированные названия американских и британских безалкогольных напитков чаще всего образованы от апеллятивов и характеризуют продукт по вкусовым качествам, составу и цвету, типу напитка, особенностям упаковки и назначением. The research deals with the motivation of contemporary American and British product names of soft drinks. According to S. Shestakova’s classification, the onyms in question can be divided into really and nominally motivated. It has been found that most of the really motivated product names of soft drinks are derived from appellatives and indicate or describe the taste (flavour), ingredients and colour, type of the beverage, its packaging and purpose.
- ДокументСтруктура та способи творення американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2021-02-25) Зосімова, О. В.; Сліченко, К. О.У дослідженні розглянуто дериваційну структуру сучасних американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв. З’ясовано, що більшість досліджуваних онімів утворено шляхом онімізації й трансонімізації. Афіксація, абревіація, основоскладання та контамінація є менш продуктивними способами в цій сфері. В исследовании рассматривается деривационная структура современных американских и британских торговых названий безалкогольных напитков. Определено, что большинство исследуемых онимов образованы путем онимизации и трансонимизации. Аффиксация, аббревиация, основосложение и контаминация являются менее продуктивными способами в этой сфере. The research deals with the derivational structure of contemporary American and British product names of soft drinks. It has been found that most of the onyms in question are formed by onymization and transonymization. Affixation, abbreviation, compounding and blending are less productive in this sphere.