Перегляд за Автор "Слісаренко, Є. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОГО ЗДО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Слісаренко, Є. В.; Кордубан, М. В.У публікації розглянуто значення української народної іграшки в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти. Українська народна іграшка є віддзеркаленням національних установок, моральних орієнтирів, звичаїв і традицій, культурних особливостей нашого народу. Тому народна іграшка набула статусу обов’язкової складової виховання дошкільників у відповідності до викликів сучасного суспільства. Зазначено, що застосування народної іграшки у виховному процесі ЗДО реалізує всі змістовні складники виховання дітей, збагачує систему сучасної дошкільної освіти культурними здобутками українського народу і дозволяє ефективно реагувати на виклики сьогодення. The publication examines the importance of Ukrainian folk toys in the educational process of a modern preschool education institution. Ukrainian folk toy is a reflection of national attitudes, moral guidelines, customs and traditions, cultural features of our people. Therefore, the folk toy acquired the status of a mandatory component of education of preschoolers in accordance with the challenges of modern society. It is noted that the use of folk toys in the educational process of preschool children realizes all the meaningful components of raising children, enriches the system of modern preschool education with the cultural achievements of the Ukrainian people and allows us to effectively respond to today's challenges.
- ДокументПідготовка майбутніх вихователів до розвитку логічного мислення дітей старшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Слісаренко, Є. В.У кваліфікаційній роботі представлено комплексне дослідження проблеми використання інноваційних технологій як засобу формування готовності майбутніх вихователів до розвитку логічного мислення дітей старшого дошкільного віку. Розкрито психолого-педагогічні аспекти даної проблематики, визначено методи та шляхи навчання майбутніх вихователів для розвитку логічного мислення дітей старшого дошкільного віку. Проведено аналіз практичного аспекту кваліфікаційного дослідження. Розроблено та впроваджено в овітній процес методику формування готовності майбутніх вихователів до розвитку логічного мислення дітей старшого дошкільного віку з використанням інноваційних технологій. Визначено перспективи застосування розробленої методики в закладах вищої освіти. In my qualification work, a comprehensive study is presented on the issue of utilizing innovative technologies as a means of cultivating the readiness of future educators for the development of logical thinking in older preschool children. The paper explores the psychological and pedagogical aspects of this issue. Additionally, it identifies methods and approaches to educate future educators for the development of logical thinking in older preschool children. The practical aspect of the qualification research has been analyzed. A methodology for fostering the readiness of future educators for the development of logical thinking in older preschool children has been developed and implemented into the educational process. The prospects of applying the developed methodology in higher education institutions have been identified.