Перегляд за Автор "Слонь, К. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості роботи з подолання фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Слонь, К. В.В статті розглянуто проведення корекційної роботи з подолання фонетико-фонематичних помилок у дітей із заїканням. Корекційна робота з подолання фонетико-фонематичних порушень у дітей дошкільного віку із заїканням має бути спрямована на розвиток слухового сприймання, на засвоєння та закріплення правильної вимови звуків, які формуються в процесі загального та мовленнєвого розвитку дитини. Вона містить виховання слухового сприймання, формування звукової вимови, розвиток голосового апарату, розвиток темпу мовлення та розвиток фізіологічного та мовленнєвого дихання. The article deals with the correctional work on overcoming phonetic-phonemic errors in children with stuttering. Correctional work to overcome phonetic-phonemic disorders in preschool children with stuttering should be aimed at the development of auditory perception, on assimilation and consolidation of correct pronunciation of sounds, which formed in the process of general and speech development of the child. It includes education of auditory perception, formation of sound pronunciation, development of vocal apparatus, development of speech rate and development of physiological and and speech breathing.
- ДокументОсобливості роботи з формування фонетико-фонематичного ладу при підготовці до школи дітей з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Слонь, К. В.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз стану дослідження проблеми фонетико-фонематичного ладу при підготовці до школи дітей з інтелектуальними порушеннями. Розкрито поняття фонетико-фонематичного ладу мовлення в науково-педагогічній літературі. Проаналізовано особливості формування фонетико-фонематичного ладу мовлення у дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Розглянуто підготовку дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями до шкільного навчання як один із основних напрямів роботи педагога. Розроблено напрями діагностикистану сформованості фонетико-фонематичного ладу мовлення дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Обґрунтовано педагогічні умови та методичні рекомендації щодо формування фонетико-фонематичного ладу мовлення у дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями. In the qualification work, theoretical analysis of the state of research of the problem of phonetic-phonemic order in preparing children with intellectual disabilities for school is carried out. The concept of phonetic-phonemic system of speech in scientific and pedagogical literature is revealed. The peculiarities of the formation of phonetic-phonemic system of speech in older preschool children with intellectual disabilities are analyzed. The preparation of preschool children with intellectual disabilities for schooling is considered as one of the main directions of the teacher's work. It has been developed the directions for diagnosing the state of formation of the phonetic-phonemic speech system of older preschool children with intellectual disabilities. The pedagogical conditions and methodical recommendations to the regarding formation of the phonetic-phonemic system of speech in preschool children with intellectual disabilities are substantiated.