Перегляд за Автор "Славгородська, О. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМІЖКУЛЬТУРНИЙ АСИСТЕНТ В ОСВІТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Романова, І. А.; Славгородська, О. А.У публікації досліджено діяльність міжкультурного асистента, яка спрямовується, передусім, на сприяння соціальній адаптації дітей-мігрантів до нового освітнього й культурного середовища. Міжкультурний асистент працює не лише з учнем. На практиці він є своєрідним посередником між школярем і вчителями, однокласниками та батьками. Серед основних напрямів роботи міжкультурного асистента: сприяння інтеграції іноземних учнів до шкільного співтовариства шляхом активізації дітей-мігрантів та їхніх батьків, залучення їх до шкільного життя; збільшення відвідуваності шкільних занять дітьми, які стикалися з міграцією; підтримка учнів-мігрантів у науці та інтеграції з оточенням. The publication examines the activities of an intercultural assistant, which are aimed primarily at facilitating the social adaptation of migrant children to a new educational and cultural environment. An intercultural assistant works not only with a student. In practice, he or she is a kind of intermediary between the student and teachers, classmates and parents. The main areas of work of an intercultural assistant include: facilitating the integration of foreign students into the school community by activating migrant children and their parents, involving them in school life; increasing school attendance of children who have faced migration; supporting migrant students in academics and integration with the environment.
- ДокументСОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Славгородська, О. А.У публікації розглянуто функції соціального педагога в системі інклюзивної освіти. Основні завдання асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним навчанням полягають в адаптації змісту та методів навчання до можливостей і потреб дитини з особливими освітніми потребами та в застосуванні під час уроку системи додаткових заходів, спрямованих на опанування навчального матеріалу. Зазначено, що виховна функція, функція соціальної допомоги й захисту є пріоритетними в роботі соціального педагога в інклюзивному класі. The publication deals with the functions of a social educator in the system of inclusive education. The main tasks of a teacher's assistant in a general education institution with inclusive education are to adapt the content and methods of teaching to the capabilities and needs of a child with special educational needs and to apply a system of additional measures during the lesson aimed at mastering the educational material. It is noted that the educational function, the function of social assistance and protection are priorities in the work of a social educator in an inclusive classroom.