Перегляд за Автор "Скрипкіна, Є. Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетод «судзукі» як засіб розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку у процесі музично-ритмічної діяльності у ЗДО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Скрипкіна, Є. Г.Кваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню та вирішенню актуального питання розвитку творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано сутність методу «судзукі» та понять «музично-ритмічна діяльність», форми, методи й засоби використання «судзукі» під час занять з музично-ритмічної діяльності дітей старшого дошкільного віку та визначено вплив методу «судзукі» на розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в освітньому процесі ЗДО. Розроблено та експериментально апробовано науково-методичний супровід, який містить діагностичний та експериментальний комплекси занять з використанням методу «судзукі» для дітей старшого дошкільного віку. The qualification work is dedicated to the comprehensive research and solution of the topical issue of the development of creative abilities in children of older preschool age. The essence of the "Suzuki" method and the concepts of "musical and rhythmic activity", the forms, methods and means of using "Suzuki" during classes on musical and rhythmic activities of older preschool children were analyzed, and the influence of the "Suzuki" method on the development of creative abilities of older preschool children was determined. age in the educational process of primary education. A scientific and methodological support was developed and experimentally tested, which contains diagnostic and experimental sets of classes using the "Suzuki" method for children of older preschool age.
- ДокументМЕТОД СУДЗУКІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Скрипкіна, Є. Г.У тезах розглянуто метод Судзукі як засіб розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. Суть методики Судзукі полягає в тому, щоб оточити дитину з якомога раннього віку музикою, і навчити її на слух повторювати ноти, музичні фрази, а потім і цілі твори на музичному інструменті. Потрібно, щоб малюки з дня народження слухали гарну музику та вчилися самі грати, щоб у них розвивалися глибокі почуття, дисципліна і стійкість. Зауважено, що методика Судзукі дозволяє кожній дитині навчитися володіти музичним інструментом, подібно до того, як вона вчиться розмовляти, що надає вагомий рівень у розвитку творчих здібностей дошкільників. The thesis examines the Suzuki method as a means of developing the creative abilities of older preschool children. The essence of the Suzuki method is to surround the child with music from as early an age as possible, and to teach him to repeat notes, musical phrases, and then whole works on a musical instrument by ear. It is necessary that babies listen to good music and learn to play themselves from the day they are born, so that they develop deep feelings, discipline and resilience. It is noted that the Suzuki method allows each child to learn to master a musical instrument, just as he learns to speak, which provides a significant level in the development of creative abilities of preschoolers.