Перегляд за Автор "Сердюченко, Т. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАРТ-ТЕРАПІЯ, ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ СІМ᾽Ї, ЯКА ВИХОВУЄ ДИТИНУ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Сердюченко, Т. С.У статті розкрито роль і місце арт-терапії як засобу психологічної реабілітації для сім'ї, яка виховує дитину зі складними комплексними порушеннями психофізичного розвитку. Визначено суть поняття "арт-терапія" та особливості застосування арт-терапевтичних методик в роботі психолога спеціальної освіти, з метою створення комфортного середовища, для формування розвиненої особистості дитини з психофізичними порушеннями. В статье раскрыта роль и место арт-терапии как средства психологической реабилитации семьи, воспитывающей ребенка со сложными комплексными нарушениями психофизического развития. Определена суть понятия "арт-терапия" и особенности применения арт-терапевтических методик в работе психолога специального образования, с целью создания комфортной среды, для формирования развитой личности ребенка с психофизическими нарушениями. The article reveals the role and place of art therapy as a means of psychological rehabilitation for a family raising a child with complex complexities disorders of psychophysical development. The essence of the concept of "art- therapy "and features of application of art-therapeutic techniques in work psychologist of special education, in order to create a comfortable environment, for the formation of a developed personality of a child with psychophysical violations.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ У ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ СІМ’Ї ДИТИНИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2020-05-22) Сердюченко, Т. С.Доведено, що одним із методів психологічної реабілітації сім’ї, яка виховує дитину з інтелектуальними порушеннями можна по праву вважати арт-терапію. Актуальність та практична значущість проблеми надання психологічної реабілітаційної допомоги сім’ям, де виховуються дитина з інтелектуальними порушеннями обумовила вибір теми наукової розвідки. Психологічну реабілітацію батьків можна розглядати як систему заходів, спрямованих на зниження емоційного дискомфорту в зв'язку з захворюванням дитини, зміцнення впевненості батьків у можливостях дитини та встановлення адекватних батьківсько-дитячих відносин і стилів сімейного виховання. Доказано, что одним из методов психологической реабилитации семьи, воспитывающей ребенка с интеллектуальными нарушениями можно по праву считать арт-терапию. Актуальность и практическая значимость проблемы оказания психологической реабилитационной помощи семьям, где воспитывается ребенок с интеллектуальными нарушениями обусловила выбор темы научного исследования. Психологическую реабилитацию родителей можно рассматривать как систему мероприятий, направленных на снижение эмоционального дискомфорта в связи с заболеванием ребенка, укрепление уверенности родителей в возможностях ребенка и установления адекватных родительско-детских отношений и стилей семейного воспитания. It is proved that one of the methods of psychological rehabilitation of a family raising a child with intellectual disabilities can rightfully be considered art therapy. The topicality and practical importance of the problem of psychological rehabilitation assistance to families where a child with intellectual disabilities is brought up determined the choice of the research theme. Psychological rehabilitation of parents can be considered as a system of measures aimed at decrease of the emotional discomfort in connection with the child's illness, strengthening of the parents' confidence in the child's abilities and establishment of adequate parent-child relationships and styles of family upbringing.