Перегляд за Автор "Світлична, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІННЯ ХАРАКТЕРИЗУВАТИ ГЕРОЇВ ТВОРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Світлична, А.У публікації досліджено формування в учнів початкових класів уміння характеризувати героїв. Зосереджено увагу на творах дитячої літератури, в яких досить детально зображено образи-персонажі, для подальшого формування в учнів початкових класів уміння характеризувати героїв творів. Зазначено, що в дітей молодшого шкільного віку виникають проблеми під час характеристики героїв художнього твору, пов’язані переважно із невмінням оцінювати ситуацію з урахуванням мотивів героїв та обмеженим словниковим запасом. Якщо вчителі не звертають на це увагу, або використовують шаблонні завдання, в учнів уміння характеризувати героя формується стихійно, з певними прогалинами. The publication examines the formation of primary school students' ability to characterize heroes. Attention is focused on the works of children's literature, in which the images-characters are depicted in sufficient detail, for the further formation of primary school students' ability to characterize the heroes of the works. It is noted that children of primary school age have problems when characterizing the heroes of a work of art, mainly related to the inability to assess the situation taking into account the motives of the heroes and limited vocabulary. If teachers do not pay attention to this, or use template tasks, students' ability to characterize the hero is formed spontaneously, with certain gaps.
- ДокументФормування культури спілкування молодших школярів засобами фразеології(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Світлична, А.Автором у данній статті було розкрито формування культури спілкування молодших школярів засобами фразеології. У мовленнєвій комунікації розуміють володіння етикетною культурою, уміння контролювати свої почуття, емоції, керувати своїм характером, волею, поведінкою. Дотримання етикетних норм передбачає віддзеркалення таких якостей, як увічливість, ґречність, чемність, тактовність, уважність, доброзичливість, терпимість. Автором в данной статье было раскрыто формирование культуры общения младших школьников средствами фразеологии. В речевой коммуникации понимают владение этикетная культурой, умение контролировать свои чувства, эмоции, управлять своим характером, волей, поведением. Соблюдение этикетных норм предусматривает отражение таких качеств, как вежливость, учтивость, вежливость, тактичность, внимательность, доброжелательность, терпимость.The author in this article revealed the formation of a culture of communication of junior high school students by means of phraseology. Speech communication is understood as the mastery of etiquette culture, the ability to control one's feelings, emotions, manage one's character, will and behaviour. The observance of etiquette involves reflecting such qualities as politeness, courtesy, politeness, tactfulness, consideration, goodwill, tolerance.