Перегляд за Автор "Святцева, Г. С."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПотреби споживачів – один з головних орієнтирів маркетингу(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Економічний факультет, 2018-04-26) Святцева, Г. С.На нашу думку, вся маркетингова інформація зібрана у процесі дослідження допоможе вдало спланувати стратегію, а також скласти відповідний розділ бізнес-плану підприємства. Що в свою чергу буде найкращим способом для підприємства збагатитися, і за цим і повинно стояти майбутнє. По нашему мнению, все маркетинговая информация собранная в процессе исследования, поможет удачно спланировать стратегию, а также составить соответствующий раздел бизнес-плана предприятия. Что в свою очередь будет лучшим способом для предприятия обогатиться, и за этим и должно стоять будущее. In our opinion, all the marketing information collected in the research process will help to successfully plan a strategy, as well as draw up an appropriate section of the business plan of the enterprise. Which in turn will be the best way for the company to get rich, and this should be the future.