Перегляд за Автор "Свид, І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПедагогічний супровід процесу підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах дистанційного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Свид, І.У публікації розглянуто педагогічний супровід процесу підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах дистанційного навчання. Педагогічний супровід включає в себе різноманітні аспекти, такі як організацію процесу навчання, супровід студентів, підтримку мотивації, контроль якості та розвиток комунікаційних навичок. Викладач має забезпечити студентам доступ до необхідних ресурсів та інформації, постійну підтримку та допомогу вирішенні незрозумілих моментів, стимулювати їх інтерес до навчання, використовуючи різноманітні методи, та контролювати якість засвоєння матеріалу. Наведено основні етапи педагогічного супроводу. The publication examines the pedagogical support of the process of training future primary school teachers in the conditions of distance learning. Pedagogical support includes various aspects, such as organization of the learning process, student support, motivational support, quality control and development of communication skills. The teacher must provide students with access to the necessary resources and information, constant support and help in solving unclear points, stimulate their interest in learning using various methods, and monitor the quality of learning the material. The main stages of pedagogical support are given.
- ДокументТехнологія розвитку полікультурної компетентності молодших школярів в освітньому процесі початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Свид, І.У статті проаналізовано технологію розвитку полікультурної компетентності молодших школярів в освітньому процесі початкової школи. Розвиток полікультурної компетентності молодших школярів сприяє становленню в них толерантного і відкритого світогляду, здатності взаємодіяти з представниками інших культур, розуміти і поважати їхні традиції та звичаї. Визначено, що заняття з розвитку полікультурної компетентності повинні бути інтегровані в освітній процес, щоб вони були органічно пов'язані з іншими предметами і темами. The article analyzes the technology of developing multicultural competence of younger schoolchildren in the educational process of primary school. The development of multicultural competence of younger schoolchildren contributes to the formation of a tolerant and open worldview in them, the ability to interact with representatives of other cultures, understand and respect their traditions and customs. It was determined that classes on the development of multicultural competence should be integrated into the educational process so that they are organically connected with other subjects and topics.