Перегляд за Автор "Самарська, О. Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВОКАЛЬНО-СЦЕНІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА(European Conference, 2023-09-25) Міщенко, О. А.; Райчук, М. І.; Самарська, О. Л.У публікації розглянуто вокально-сценічну діяльність як передумову формування фахової компетентності майбутнього учителя-логопеда. Важливими компонентами педагогічної майстерності та голосової культури учителя-логопеда постають артистизм та сценічність майбутнього викладача. Проведене дослідження показало, що вокально-сценічна діяльність є значною передумовою до формування фахової компетентності майбутнього учителя-логопеда, адже для здійснення одного з основних завдань – успішного формування правильної звуковимови в дітей, майбутній логопед має враховувати необхідність злагодженої роботи трьох компонентів, робота над якими є тотожною із вокальною практикою: а) мовленнєвого (фонематичного) слуху; б) мовленнєвого дихання; в) дикції та артикуляції. The publication examines vocal and stage activity as a prerequisite for the formation of the professional competence of a future speech therapist teacher. The artistry and stagecraft of the future teacher are important components of the pedagogical skills and vocal culture of the speech therapist. The conducted research showed that there is vocal and stage activity a significant prerequisite for the formation of the professional competence of a future speech therapist teacher, because in order to carry out one of the main tasks - the successful formation of correct phonetic speech in children, the future speech therapist must take into account the need for coordinated work of three components, work on which is identical to vocal practice: a) speech (phonemic) hearing; b) speech breathing; c) diction and articulation.
- ДокументЗ досвіду участі у міжнародному проекті "Мистецтво в дії. Арт-терапія в практиці польських спеціалістів"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-10-28) Перетяга, Л. Є.; Міщенко, О. А.; Самарська, О. Л.; Гур’єва, В. В.В статті розглянуто наукову співпрацю із польськими спеціалістами різних наукових галузей, у межах інтернаціоналізації вищої освіти України, яка постає традиційною та ресурсною для студентів та викладачів Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди як одного з провідних закладів педагогічної освіти та флагманів розробки інклюзивного навчання у регіоні. Притаманна тенденція збільшення кількості дітей з особливими освітніми потребами серед здобувачів загальної та мистецької освіти різних рівнів, обумовлює нагальну потребу науково-методичної взаємодії фахівців університетів, студентів профільних факультетів та вчителів, а також, залучення освітян до вивчення міжнародного досвіду фахівців з питань проведення корекційної та терапевтичної роботи. Ознайомлено з досвідом польських фахівців стосовно використання арт-терапевтичних технологій у корекційній роботі, яке було здійснене у межах участі у міжнародному проекті "Мистецтво в дії. Арт-терапія в практиці польських спеціалістів". The article deals with scientific cooperation with Polish specialists in different scientific fields, in the framework of internationalization of higher education in Ukraine, which becomes traditional and resource for students and teachers of Kharkiv National Pedagogical University named after G. S. Skovoroda as one of the leading institutions of teacher education and the flagship of inclusive education development in the region. The inherent tendency of increasing the number of children with special educational needs among applicants for general and art education at different levels, makes the urgent need for scientific and methodological interaction between experts of universities, students of specialized faculties and teachers, as well as the involvement of teachers to study international experience of specialists in conducting remedial and therapeutic work. The experience of Polish specialists in the use of art therapy techniques in remedial work, which was carried out within the framework of participation in the international project "Art in Action. Art therapy in the practice of Polish specialists".