Перегляд за Автор "Рясна, Л. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗасоби формування культурної компетентності в учнів початкової школи(Мукачевський державний університет, 2021-02-15) Рясна, Л. В.; Смолянюк, Н. М.У тезах розглядаються засоби формування культурної компетентності в учнів початкової школи. Зроблено висновок, що культурна компетентність необхідна для формування всебічно розвиненої особистості. Сформувати її можна під час вивчення різних навчальних дисциплін, залучення дітей до образотворчого і музичного мистецтва та залучаючи до різноманітних позакласних заходів. В тезисах рассматриваются средства формирования культурной компетентности у учащихся начальной школы. Сделан вывод, что культурная компетентность необходима для формирования всесторонне развитой личности. Сформировать ее можно при изучении различных учебных дисциплин, привлечению детей к изобразительному и музыкальному искусству и привлекая их к различным внеклассным мероприятиям. The theses consider the means of forming cultural competence among elementary school students. It is concluded that cultural competence is necessary for the formation of a comprehensively developed personality. It can be formed by studying various academic disciplines, attracting children to the visual and musical arts and attracting them to various extracurricular activities.
- ДокументМузика як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів(Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій, м. Чернігів; ТОВ НВП “Росток А. В. Т.”, Суми, 2021-07-15) Рясна, Л. В.; Смолянюк, Н. М.У тезах розкрита проблема розвитку творчих здібностей у дітей, яка гостро постала перед вихователями та педагогами. Зроблено висновок, що музика — це дуже потужний та надзвичайно ефективний засіб розвитку творчих здібностей учнів молодших класів, який можна поєднувати з іншими видами терапії творчістю. В тезисах раскрыта проблема развития творческих способностей у детей, которая остро встала перед воспитателями и педагогами. Сделан вывод, что музыка - это очень мощное и чрезвычайно эффективное средство развития творческих способностей учащихся младших классов, которое можно сочетать с другими видами терапии творчеством. The theses reveal the problem of the development of creative abilities in children, which is acutely faced by educators and teachers. It is concluded that music is a very powerful and extremely effective means of developing the creative abilities of primary school students, which can be combined with other types of creativity therapy.
- ДокументФОРМУВАННЯ ІНФОМЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Рясна, Л. В.У кваліфікаційній роботі розглянуто проблему формування інфомедійної грамотності в освітньому процесі початкової школи. Розкрито поняттійно-термінологічне поле дослідження, а саме поняття «медіаосвіта», «медіаінформаційна грамотність», «медіаграмотність», «цифрова грамотність» та «інфомедійна грамотність». Узагальнено стан нормативно-правової бази з даного питання. Визначено зміст та структуру інфомедійної грамотності. Описано стан досліджуваної проблеми у сучасному науковому середовищі; проаналізовано та узагальнено досвід вчителів-практиків щодо формування інфомедійної грамотності в учнів початкової школи. Окреслено шляхи формування інфомедійної грамотності учнів початкової школи; зроблено аналіз змісту підручників з різних навчальних предметів, які вивчаються у початковій школі. Проаналізовано результати опитування вчителів початкової початкової школи, яке проводилося з метою вивчення й узагальнення педагогічного досвіду та виявлення труднощів у процесі формування інфомедійної грамотності в учнів початкової школи. Розроблено методичні рекомендації для вчителів початкової школи щодо формування інфомедійної грамотності учнів: наголошено, що даний процес має відбуватися поступово і концентрично, через зміст навчального матеріалу, здійснюючи ретельний аналіз змісту підручників (у процесі вибору), супроводжуватися використанням у навчальній діяльності онлайн-тренажерів, додатків, програм тощо, проведенням регулярного моніторингу досягнень учнів. Надано методичні рекомендації щодо організації та проведення методичного тижня, уроків та завдань різної складності та структури, які сприятимуть формуванню і підвищенню рівня інфомедійної грамотності в учнів початкової школи. The qualification work deals with the problem of forming infomedia literacy in the educational process of primary school. The conceptual and terminological field of the study is revealed, namely the concepts of “media education”, “media information literacy”, “media literacy”, “digital literacy” and “infomediate literacy”. The state of the legal framework on this issue is summarized. The content and structure of infomediate literacy are defined. The state of the research problem in the modern scientific environment is described; the experience of practicing teachers in the formation of infomediate literacy in primary school students is analyzed and summarized. The ways of forming the infomediate literacy of primary school students are outlined; the content of textbooks on various subjects studied in primary school is analyzed. The results of a survey of primary school teachers, which was conducted to study and summarize pedagogical experience and identify difficulties in the process of forming infomediate literacy in primary school students, are analyzed. Methodological recommendations for primary school teachers on the formation of students' infomediate literacy have been developed: it is emphasized that this process should be gradual and concentrated, through the content of the educational material, with a thorough analysis of the content of textbooks (in the process of selection), accompanied by the use of online simulators, applications, programs, etc. in educational activities, and regular monitoring of students' achievements. The article provides methodological recommendations for organizing and conducting a methodological week, lessons and tasks of varying complexity and structure that will contribute to the formation and improvement of the level of infomediary literacy in primary school students.